[98]herstellen mime settings

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 12:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik heb eindeloos zitten zoeken met google en op got hoe de Mime settings van bijvoorbeeld Jpeg te herstellen naar de oorspronkelijke settings, maar kan niets vinden.

Ik weet zelf wel hoe ik dit handmatig kan doen, maar dit is niet mogelijk en de persoon waarvoor ik het uitzoek moet het helaas zelf doen. Is dit misschien mogelijk met een reg. key die ergens te downloaden is?
Of is er een andere n00bproof manier?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 11:43

André

Analytics dude

Windows opnieuw installeren, en anders 1 voor 1 opnieuw aanpassen. Normaal worden ze geset bij de installatie van windows en eventueel veranderd/aangevuld bij de installatie van programma's.

Dus handmatig lijkt de enige optie.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 12:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Opnieuw installeren is geen optie ;) en er moet natuurlijk wel een makkelijkere manier zijn. Ik weet zelf ook hoe ik ze handmatig 1 per 1 kan herstellen, al weet ik niet van alles de originele programma's.

Maar ik weet zeker dat de mime settings, als waarden in de registry staan. Ik ben alleen zelf geen held om hier een reg. key voor te maken zodat dit met 1 click automagisch gebeurt... maar wat ik niet snap ik dat ik dit ook nergens met google kon vinden :? het lijkt mij dat toch wel meer mensen hierover hebben nagedacht en hier iets mee gedaan hebben