[Exchange 2003] Posts in publieke mappen

Pagina: 1
Acties:

• NitroTNT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:24
Op technet kon ik dit niet vinden en googlen ook niet.
Als ik iets mail intern naar een publieke map, dan is dit netjes een email bericht.
Mail ik van buitenaf naar een publieke map dan wordt dit omgezet naar een POST inplaats van een Mail. Iemand enig idee waar ik kan aanpassen dat als er extern naar de publieke map mail, dat dit dan ook een mail wordt i.p.v. een Post?

Verwijderd

PNS > SA

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:37

pistole

Frutter

wat is momenteel de standaard voor het plaatsen van berichten in die map? (eigenschappen van die folder in Outlook)

Ik frut, dus ik epibreer

• NitroTNT
IPM.post is momenteel de standaard.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:37

pistole

Frutter

okee, dan gaat het dus gaat het dus "goed" als je het van buitenaf doet (want wordt post).

Wellicht zal je de manier van posten die je intern gebruikt moeten gaan aanpakken (gebruikers dwingen een "post" te doen ivp een mail)

EDIT

blaat - andersom dus.
Als je de default in Mail Items(of Message, in Standard Forms Library) instelt, gaat het dan wel goed?

[ Voor 33% gewijzigd door pistole op 24-11-2004 16:04 ]

Ik frut, dus ik epibreer

• NitroTNT
Als ik dit aanpas krijg ik de melding: "Kan in deze map geen items van dit type maken"

• NitroTNT
hotfix staat nu in me mail en ga het uitproberen, thnx voor jullie tijd

• NitroTNT
Ik ben tegen een nieuw probleempje aangelopen, klopt het dat als je via de properties op je public folder, en dan naar je folder assistant gaat, en hier een template insteld, dat dit dan alleen werkt naar alle mailtjes intern en het niet werkt als er naar de Public folder gemaild wordt van buitenaf? We hebben dit op verschillende locaties getest, en op alle locaties werd er niet automatisch naar buiten gemailed d.m.v. het sjabloon.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je hierover al kunnen vinden in de handleiding, de GoT search of op Google?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1