[Radeon 9600PRO] Strepen in beeld

Pagina: 1
Acties:

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11
Hallo,

Ik kreeg gisteren mijn broer zijn RMA terug ( nieuwe Club3d Ati Radeon 9600Pro 128mb) Omdat de vorige 9600pro arifacts had in spellen etc. Ook op mijn eigen computer. Mijn broer natuurlijk helemaal blij gisteren want hij hoefde niet meer met zijn Geforce 4 MX te spelen. Ik zo die kaart in zijn pc doen netjes enzo. En dan doe ik hem aan hoorde de piep daar was ik al blij mee. Zie ik beeld Alleen maar strepen probeer ik in de bios te komen is het niet leesbaar enzovoort. Cmos gecleard van die pc weer gereboot niet geholpen. Ik wou eerst zeker weten of het aan de kaart lag dus deed ik hem in mijn pc ( mobo asus a7n8x deluxe)
Deed hem aan en hij deed het gelijk perfect, NFSU2 draaide ook heel goed op alles high. En toen dacht ik laat ik de cmos nog een keer resetten en weer opnieuw videokaart erin doen. Dus dat deed ik en hopla videokaart werkte daar helemaal perfect weer. Men broer helemaal blij alle games werkte goed weer dubbele fps enzo.
Doet ie volgende dag zijn pc aan weer allemaal strepen. Hetzelfde weer.
Dus heb ik vanmorgen nog 2x cmos gereset. Heeft dit keer geen resultaat gehad.

Specs
DFI Lanparty UT Nforce 3 250GB Met standaard bios
AMD Athlon 64 3000+ ( niet oc'ed)
2x 512mb PC3200 cl2,5
en de rest doet er volgens mij niet toe

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11
*shopje*
Kaart werkt af en toe maar je moet alles doen om hem aan de praat te krijgen. Met hoge druk lucht in slot blazen er opnieuw opin doen en ook ff beeldscherm kabel loshalen terwijl die aanstaat en dan weer erin en dan weer rebooten...
Omdat elke dag te doen etc lijkt me niet fijn.

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-08 15:36

Nemesizz

Untouchable

En op jouw PC blijft de kaart het goed doen?

Als dat zo is, dan kan het moederbord van de PC van je broer ook het probleem zijn.