Toon posts:

Programma's openen server als primaire locatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Tot voor kort had ik een servertje, beneden, maar doordat ik de voeding een beetje overbelast heb staat hij tijdelijk uit. Nou is dat geen probleem, wél dat ik in programma's als Irfanview het laatst een bestand heb opgeslagen naar die server. Gevolg nu: als ik iets wil opslaan probeert ie meteen als locatie de server te openen en dáár is het gevolg weer van dat het programma vastslaat...

Ik heb gehoord dat ik dit in mijn regedit kan aanpassen, maar aangezien ik daar helemaal geen kaas van gegeten heb hoop ik hier iemand te vinden die het me kan en wil uitleggen...

Alvast bedankt!
De Soldaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 15:20 ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

dit staat voor infranview in het bestand "i_view32.ini" en niet in de registry

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
Thanks a lot!

Is er ook zo'n bestand bij Cool Edit Pro 2.0?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Per pakket zal er een registersetting of .ini zijn, meestal register. Zoek in je register onder /HKLM/Software/%leverancier% en kijk wat je tegenkom. Idem bij HKCU/... Makkelijker: zet even een andere share op die schijfletter zodat er niets vastloopt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle tips, dankzij jullie draait mijn computer weer als normaal!

_/-\o_

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Woei :) Voor de mensen die later hetzelfde willen en dus dit topic via de search vinden: welke bestanden en regkeys heb je aangepast? <-- scheelt een volgende zoekwerk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1