ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
probeer hem eens een tijdje ingedrukt te houden, 4 sec. geloof ik
in je bios kan je instellen of ie meteen uit moet gaan of pas als je hem ingedrukt houdt
in je bios kan je instellen of ie meteen uit moet gaan of pas als je hem ingedrukt houdt
zullen we dat is gaan proberen
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Slecht hoor!Op dinsdag 02 januari 2001 22:31 schreef digifiel het volgende:
Tering dat ik daar zelf niet op ben gekomenliet eigenlijk mn pc altijd aanstaan snachts voor mn koe en dan gewoon ff opnieuw opstarten
als ie traag werd
Whatever.
Verwijderd
Diezelfde 'probleem' heb ik ook, het is eigenlijk geen probleem omdat je pc als je dan op de knop drukt als je hem uit probeert te doen overgaat op stand-by functie volgens mij. Bij mij is dat tenminste wel zo.
Ik moet als ik hem uit wil doen gewoon de aan/uitknop 4 a 5 seconde ingedrukt houden en dan gaat ie wel uit!!;)
Check es of het zo lukt.
Sucksass d'r mee!!
Ik moet als ik hem uit wil doen gewoon de aan/uitknop 4 a 5 seconde ingedrukt houden en dan gaat ie wel uit!!;)
Check es of het zo lukt.
Sucksass d'r mee!!
Is gewoon te veranderen in je BIOS
| I've got permission to color outside the lines |
Zet jij je PC uit dan?
Alle proemn in n drek
Kan je waarschijnlijk instellen bij eigenschappen voor beeldscherm en dan bij de instellingen voor energiebesparende mogenlijkheden ofzo iets staat op het tabblad schermbeveiliging
JAh 1 keer in het jaarOp woensdag 03 januari 2001 20:12 schreef Bierkameel het volgende:
Zet jij je PC uit dan?
| I've got permission to color outside the lines |
Pagina: 1