pagina uit frame extern gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Heej, sorry voor de vage titel, maar ik wist niets beters.
Ik ben een klein beetje thuis in html, maar nu heb ik toch een probleem,

Ik wil graag op m'n active desktop de roosterwijzigingen zien van mijn school, nu hebben ze de roosterwijzigingen mooi online staan met een of ander programmatje dat als Lichtkrant fungeert:

http://regionale-scholeng...l/Lichtkrant/lk_latt1.htm

nu heb ik eigenlijk alleen het middelste deel nodig, en die navigatiebar en die troep erboven niet. Kan ik dit met mijn eigen html filetje zo krijgen, dus dat mijn html filetje die site als source gebruikt en alleen het middelste frame weergeeft (het is nl. een frame) ?

Zoja is het dan ook mogelijk om met een bestandje de opmaak te veranderen (is dat niet css)?

Alvast bedankt..

*edit* ai, ik zie net dat dit topic misschien beter in programming en webscripting geplaatst kan worden, maarjah kben nogal gewend om hier te posten, kan een modje hier misschien plz voor zorgen?? Sorry voor het ongemak

[ Voor 13% gewijzigd door Joenes op 24-11-2004 15:07 ]

impreson.com

Verwijderd

Ik ben zelf geen modje maar het ligt er natuurlijk aan wat je met je topic wil.
Wil je een html pagina in een nieuwe pagina laden of wil je bijvoorbeeld met php of asp de pagina ophalen en bewerken..

Mocht je het in php of asp willen doen dan kun je een hele boel via google vinden..

• Joenes
ik wil dus eigenlijk alleen het middelste deel van die pagina in een nieuwe html pagina laden, verder misschien de lettertypen veranderen en de achtergrond, maar dat is van minder groot belang

impreson.com

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Dit kan niet omdat de middelste frame aangestuurd wordt vanuit de onderste.

• bigbeng
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik vrees dat je het onderste deel ook nodig hebt, want daar bevind zich de aansturing van de lichtkrant. Er draait daar wat javascript dat ervoor zorgt dat er een nieuwe middelste pagina wordt geladen.
edit:
grom Andre!!! :) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door bigbeng op 25-11-2004 15:22 ]

• Joenes
Ah ok, tnx voor jullie antwoorden iig... Is het wel mogelijk om de onderste frame en middelste frame appart te krijgen dan, en eventueel het uiterlijk te veranderen?

impreson.com

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Met veel omwegen kun je beide frames in een hidden iframe laden om die na het laden met JS te parsen en opnieuw op te bouwen in je eigen pagina met je eigen css. Maar het lijkt me niet dat je dat wil.
Pagina: 1