Barebone van Iwill de ZPC64

Pagina: 1
Acties:

• Mardiv
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06-2022
Ik ben van plan deze to koopen en wilde hier even vraagen wat de mening zo al is over deze barebone.

to nu toe vind ik hem erg gaaf kan een 3200 amd 64 in en een gewone AGP card
maar ik heb geen ervaring met zulke klijne kasten .....

ik woon nu voor het werk in het buitenland en wil een uptodate pc die ik eenvoudig mekan neemen en mijn big tower is wat onhandig in het vliegtuig ;)

ik will Zeker Geen Laptop !!

http://www.iwill.net/product_2.asp?p_id=40&sp=Y

-=OoO=-

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Bob Popcorn

Plop!

Waarom wil je geen laptop, als ik vragen mag?

Kan niet stoppen met ontploffen!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat kost tie? :Y)

Verwijderd

eerste link via Google: €460 bij SpacePromotion

http://www.spacepromotion...ex.php?pnr=05&product=704

• Mardiv
Ik wil geen laptop omdat ik een bildscherm wil dat groter is dan op laptops te vinde is.

een 20"+

en verder wil ik mijn systeem self kune upgraden .. een andre vga card in een laptop zetten zie ik nog niet zo snel gebeuren

-=OoO=-

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Bob Popcorn

Plop!

Mardiv schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:40:
Ik wil geen laptop omdat ik een bildscherm wil dat groter is dan op laptops te vinde is.

een 20"+

en verder wil ik mijn systeem self kune upgraden .. een andre vga card in een laptop zetten zie ik nog niet zo snel gebeuren
Aha, i see.

Allereerst, omdat het zo'n beetje standaard is, welkom op GoT.
Het wordt hier niet echt gewaardeerd als je met gebrekkig Nederlands onze gebundelde onmetelijke technische kennis aanspreekt.

Probeer eens wat meer tijd te steken in het controleren van je posts, je zult merken dat mensen je sneller serieus nemen, want NOFI, je komt nogal vreemd over door middel van dit taalgebruik.

Kan niet stoppen met ontploffen!

• Mardiv
Bob Popcorn schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:30:
[...]

Aha, i see.

Allereerst, omdat het zo'n beetje standaard is, welkom op GoT.
Het wordt hier niet echt gewaardeerd als je met gebrekkig Nederlands onze gebundelde onmetelijke technische kennis aanspreekt.

Probeer eens wat meer tijd te steken in het controleren van je posts, je zult merken dat mensen je sneller serieus nemen, want NOFI, je komt nogal vreemd over door middel van dit taalgebruik.
Of topic ...

Ik zit en werk in Scotland dus ik mik er soms wat engels in zonder da ik het merk
en ik heb last van Dislectie .... verder heb ik hier geen NL spellings controle ...
dus ja wat ik schrijf is soms gebrekkig Nederlands O en ik wil zeker niet zeggen dat ik niet Vreemd ben })
------------------

Maar even on topic
Ik wilde dus deze mini PC kopen en wilde dus graag horen van iemand die ervaring heeft met dit soort producen wat hij van deze vind. Ben vooral geintreseerd in warmte afvoer.

op de site van Iwill staat een foto van de interne op bouw van did systeem.

-=OoO=-

Pagina: 1