Hallo,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een Dell Latitude D600 laptop met daarop Windows XP, incluïs alle servicepacks en updates.
Ik heb een Buffalo memorystick (RUF-C128M/U2 128MB).
Zodra ik die in 1 van de usb poorten steek hoor ik dat windows hem herkent (ploink
).
Als ik bij apparaatbeheer kijk zie ik ook dattie hem herkent en zegt dat ie goed functioneert, geen conflicten etc.
Probleem is dat ik hem in de verkenner helemaal niet zie?!
Ik heb gezocht op internet en op de site van de fabrikant, maar kan niks vinden.
Vervolgens heb ik alle laatste updates van de site van Dell gehaald in de hoop dat daar het probleem mee opgelost zou zijn, maar helaas.
Hij herkent hem dus wel, maar ziet hem niet?!
Als ik de laptop in een dockingstation plug en de usb-poort daarvan gebruik krijg ik precies hetzelfde.
Op andere computers met dezelfde configuratie werkt ie wel gewoon prima.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen/hoe ik dit oplos?
Alle hulp is welkom
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een Dell Latitude D600 laptop met daarop Windows XP, incluïs alle servicepacks en updates.
Ik heb een Buffalo memorystick (RUF-C128M/U2 128MB).
Zodra ik die in 1 van de usb poorten steek hoor ik dat windows hem herkent (ploink
Als ik bij apparaatbeheer kijk zie ik ook dattie hem herkent en zegt dat ie goed functioneert, geen conflicten etc.
Probleem is dat ik hem in de verkenner helemaal niet zie?!
Ik heb gezocht op internet en op de site van de fabrikant, maar kan niks vinden.
Vervolgens heb ik alle laatste updates van de site van Dell gehaald in de hoop dat daar het probleem mee opgelost zou zijn, maar helaas.
Hij herkent hem dus wel, maar ziet hem niet?!
Als ik de laptop in een dockingstation plug en de usb-poort daarvan gebruik krijg ik precies hetzelfde.
Op andere computers met dezelfde configuratie werkt ie wel gewoon prima.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen/hoe ik dit oplos?
Alle hulp is welkom