Toon posts:

[98] Windows automatische vastgelopen programma killen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zoek een oplossing om een programma wat ik onder windows draai automatisch te laten afsluiten als het vastgelopen is.
Dus windows ziet dat het programma niet meer reageert en dat windows het dan afsluit en het liefs nog opnieuw weer opstart.
Kent iemand hier een programma voor of iets wat al in windows aanwezig is.
Verder heb ik geen toetsenbord en geen muis die ik kan gebruiken wel heb ik een touchsreen.

Alvast bedankt.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 09:31
welke windows staat er dan op?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Kick-off! is een systeem (hardware usb sleutel / software) wat gemaakt is om te draaien op kiosken en andere computers. Deze software/hardware kan detecteren of een programma is vastgelopen en het herstarten/stoppen. Of als heel windows vast loopt, de gehele computer restarten.

Mischien niet wat je helemaal zoekt, maar wel bedoelt voor dit soort systemen, zonder muis en toetsenbord. Het woord Kick-off! kan je mischien wel gebruiken om op google vergelijkbare software te vinden ...

[ Voor 8% gewijzigd door djexplo op 24-11-2004 14:46 . Reden: url ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
oke opzich een goed programma alleen nu is er een probleem. De pc waar het op moet komen die hebben geen usb.
is er niet alleen software waarmee dit mogelijk is, want in principe loopt windows nooit vast alleen het programma waarmee gewerkt wordt loopt vast.
ik heb ook al gekeken of het niet mogelijk is om dit met een macro op te lossen maar dit is een beetje moeilijk, omdat de meeste macro programma's met een toetsencombinatie werken. en ik heb geen toetsenbord.
het besturingssyteem op de pc's is trouwens windows 98.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat :)