Toon posts:

Wie kan mijn case modden ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik kan wel makkelijk aan een aantal oude voedings-ventilatoren komen, dus het leek mij wel een idee om wat gaatjes te laten boren in de zijnkant van mijn kast (1 boven de processor en 1 boven de uitbreidingkaarten)...maar,... IK HEB GEEN DREMEL !!! oh ja, en twee linkerhanden... :)

Dus, wie kan mijn kast dremelen ?? De koelers kan ik zelf wel inbouwen, maar het dremelen en boren laat ik graag aan iemand anders over !!

.....tegen betaling natuurlijk...

• Dennis Nijhuis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03-2025
leen je toch gewoon even zo'n gatenzaag van je handige buurman (of buurvrouw >:))

Bestuh!!

Verwijderd

Zou ik ook doen.
Want over de post versturen kost teveel en kans op beschadiging is erg groot. En de auto kan ver worden.
En dat alleen voor een gat maken.

Verwijderd

Zit er niet een metaal bewerkingsbedrijf in jouw stad/dorp. Die hebben meestal wel apperatuur om dat ook mooi en zonder happen te doen

Verwijderd

Wie kan mijn case modden ??
JIJ kan je case modden..

Tsjakkaaaaaaaa! je kan het wel. :P

Gewoon doen. als het misgaat dan doe je het de volgende keer waarschijnlijk wel goed.

Ik oefen op een oude 386. Daar leer je het wel mee.

Die 386 heeft nu een vette casemod joh! overal gaten en verschilende soorten verf!

Ik ben nog niet bezig met mijn echte casemod, ben te druk met mijn brain-bay(c) en mijn waterkoeling.

Verwijderd

LoL

Verwijderd

case modden...

ik dacht mollen...

verkeerde forum >:)

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Dremel of goede decouperzaag en boormachine, daar maak je prima ronde gaatjes mee.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
:) Oefening baart kunst en PROXXON RULES BIG TIME!

maar ff ON-topic:

Geoon oefenen op een oude kast, zelf heb ik ook mijn eerste casemod op een in-winkast 500a losgelaten, want die verdomde u-model kap stond me niet aan!, als het mis ging had ik een mooie reden een niewe te koppen, gat het goed (en dat ging het:)) had ik een mooie gemodde kast voor mijn 4e pc (test pc)!
suc6

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1