Legaal software downloaden tegen zwaar gereduceerde prijzen?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:05

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Hi,

Een collega van me kwam met het volgende internet-adres: www.4download.biz
Hij wil in principe WinXp-pro op deze manier"kopen". Ik zelf denk dat dit een zwaar illegaal gebeuren is (Photoshop CS voor $59.95 ipv $500,-) en heb hem maar even afgeraden om z'n creditcardnr. hier te gaan gebruiken.

Iemand hier ervaring mee/een mening over?

XBL: theArthurrrr

• Lunoah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2023
Ik zou het dus niet doen.. een cs key is overal te vinden en ze leveren geen cd/doos e.d. dus ook geen papieren licentieovereenkomst.. alleen een installer en met een beetje geluk krijg je een key gemailed.. geen betrouwbare handel dus.. O-)

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
imo zou 'k dan toch voor 100% illegaal gaan. weet je zeker dat je niet genaaid word :P

nee, lijkt mij beetje duistere handel dit, zou er niet aan beginnen.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Gehost in Rusland ;)
Dat zegt doorgaans genoeg.

[ Voor 42% gewijzigd door roelio op 24-11-2004 14:01 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 17:12
Betallingen gaan via http://www.unipays.com/ en dat ziet er niet betrouwbaar uit. De layout is wel erg default template.. Ik vertrouw het niet.. :)

|>

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-08 17:46
Retail Price:

$800
We Offer For:

$69.95
You Save:

$730

jah nog ff!! :( echt niet dat dit kan hoor!!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:48
You purchase the possibility to download the software using the unique link and do not pay for delivery![
Zo kan ik het ook. Gewoon de mensen laten betalen en vervolgens een torrent link sturen. Dat is pas makkelijk geld verdienen. :P

-

Verwijderd

Zeer dubieus.. russische maffia praktijken. Zeer zeker af te raden..dit zijn mensen die geld verdienen aan de warez scene. Walgelijk :r

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 14:11 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lijkt me wel duidelijk dat dit niet legaal is. Zie ook bovenstaande informatie; dit is gewoon betalen voor je warez om een goed gevoel te krijgen.... Je steunt de fabrikant / producent er echt niet mee hoor

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.