Toon posts:

Geforce mx TV out PCI!! wie weet waar te koop?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:)Piepeltjes :)

Ik ben dus op zoek naar een geforce mx, met Tv uit in PCI uitvoering, bespaar met ajb de opmerkingen van "koop nieuw mobo en agp" want dat wil ik nog niet,:(
Leadtek en Inno3d maken ze sowieso creative heeft er één zonder TV out.

Wie kan me aan een adres helpen

Tia DaBuz:Z:Z:z

• Lucky_me
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09-2024
zou die naam GeForce dan nog wel zin hebben als je hem in een pci slot zou moeten prikken? pci bus 33Mhz en agp bus 66 mhz? Waarom niet gewoon agp?

Verwijderd

Topicstarter
Het idee dat ik hem in pci uitvoering wil is eenvoudig. de pc heeft een onboard AGP matrox g400 ofzo en dus geen agp slot, aangzien ik nog even met dit ding wil blijven werken maar graag tv out wil en behoorlijke prestaties leek me dit de best oplossing. voor wat het verschil tussen pci en agp in performance....dat valt dus wel mee, zo'n 10 % agp wordt voor texturing gebruikt met het normale werkgeheugen....toch best een bottleneck

afijn ik hou me aanbevolen

DaBuzzzz

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:33
Ja, fabrikanten schreeuwen al vanaf de TNT2 dat PCI uitvoeringen niet mogelijk zouden zijn.... Nou geen probleem dus. GeForce zou moeten werken op PCI denk ik, alleen inderdaad met redelijk verlies van snelheid, maar dat zou met de MX niet zo erg moeten zijn, want je wil juist graag TV-out.

Waar wil je het voor gebruiken eigenlijk? Misschien kun je ook overwegen een TNT2Ultra met TV-out te nemen in PCI-smaak?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
het liefst een geforce en ze zijn er:
:7
"Leadtek en Inno3d maken ze sowieso, creative heeft er één maar zonder TV out."

het probleem is dat niemand ze lijkt te verkopen, ja die creative wel maar die heeft geen TV out

niemand bekend met een Leadtek dealer die ik kan proberen??? :+

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
bel coretek in weert maar eens.. die kan je wel helpen..

maar zeg niet dat je mij kent! :)

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12
Gaat het je alleen om de Tv-out?
Ik had op mijn oude compu een eenvoudig Sis 6326 chipset kaartje met tv-out. die was wel agp, maar is misschien ook wel te krijgen in pci uitvoering.
Raar maar waar...het beeld van dat kaartje was nog heel behoorlijk ook :)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Pagina: 1