Ik heb een ext. HDD in een USB case, nu was ik gister aan het kopieren vanaf die usb schijf naar mijn pc, echter ik ben er niet bij blijven zitten en toen ik terug kwam zag ik dat de pc opnieuw was opgestart. Er stond een melding in het scherm dat het systeem hersteld was van een ernstige fout en of ik een foutenrapport wilde verzenden. Echter die USB schijf stond dus nog steeds aan, normaliter moet ik die eerst afsluiten vooraleer ik kan rebooten of wat dan ook want laat ik hem aanstaan dan ziet windows hem meestal niet meer.
Maar goed, de map die ik aan het kopieren was kan ik op de usb schijf nu niet meer benaderen, zodra ik hem wil openen dan zegt ie dat de map beschadigd of corrupt is, wil ik hem verwijderen dan dezelfde error en daarnaast zegt ie dan ook dat hij niet van brongegevens kan lezen o.i.d. Ik heb de usb schijf nu aan meerdere pc's gekoppeld, met zowel XP home, Professional en Win2000 maar geen van allen kan hem verwijderen. Ook niet vanuit de dos prompt en ook niet mbv het programma Total Commander.
Weet iemand misschien raad?
Maar goed, de map die ik aan het kopieren was kan ik op de usb schijf nu niet meer benaderen, zodra ik hem wil openen dan zegt ie dat de map beschadigd of corrupt is, wil ik hem verwijderen dan dezelfde error en daarnaast zegt ie dan ook dat hij niet van brongegevens kan lezen o.i.d. Ik heb de usb schijf nu aan meerdere pc's gekoppeld, met zowel XP home, Professional en Win2000 maar geen van allen kan hem verwijderen. Ook niet vanuit de dos prompt en ook niet mbv het programma Total Commander.
Weet iemand misschien raad?