Toon posts:

Packard bell easynote R7730 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

ongeveer een maand geleden heb ik bovenstaande laptop gekocht

http://fr.packardbell.be/...?partNumber=PB05500956_fr

Mobile Intel® Pentium® M 725
512 MB DDR RAM
80 GB Harde schijf
DVDRW Dual (+/-)
ATI Mobility Radeon 9600
15,4 TFT

ik had eigenlijk een hele tijd zitten nadenken over wat ik zou kopen pentium M of pentium 4 omdat ik nog al veel audio bewerking doe.
Dus uiteindelijk voor dit systeem gekozen.

Na dat ik thuiskwam en de laptop opstartte, deed zich steeds een ergerlijk geluid voor als mijn harde schijf begon te draaien als je links voor aan de laptop (naast de touchpad) duwde was het geluid weg maar liet je het los was het dadelijk ook weer terug

Dus ik terug nr de winkel, kreeg dadelijk een nieuw systeem....

ik heb win xp home vervangen door winxp pro en alles werkte prima tot nu (1mnd later)

Toen ik s morgens mijn systeem opstartte kreeg ik keer op keer een krakend geluid door de boxen telkens als het welkomstmuziekje kwam van xp

Ook het laden van mp3s gaf kraken en het was precies of het nummer bleef hangen bij momenten dit gebeurde iedere keer als het lichtje van mijn harde schijf ging branden .... Dus is dit volgens mij gewoon een defecte harde schijf

Ik heb mijn laptop terug binnengedaan en ze gingen eerst opnieuw formatteren om te zien of het toch gn software probleem was, is dit niet zou ik gewoon een nieuwe krijgen meestal is dit gewoon een nieuwe bon met geldwaarde

Nu uiteindelijk mijn vraag: Zijn er nog mensen die dit systeem hebben en er ook problemen mee hebben of ben ik gewoon 2maal achter elkaar een pechvogel ??
Zou ik nog terug hetzelfde systeem durven nemen (voor de 3e keer dan ) of wat zouden jullie mij kunnen aanraden als alternatief ??

Alvast bedankt

Grtz

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn laptop terug en het was volgens hun een software probleem

desondanks denk ik dat het toch nog niet volledig weg is hoor

zijn er tools voor het controleren van je harde schijf ??

Alvast bedankt

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:19

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

als je op je laptop drukt, en daardoor gaat het weg, is het zeker geen software probleem hoor :)
Da's hardware. Misschien een los schroefje ofzo. Als je hem nu aanzet, hoor je dan nog herrie? Dat ding zou imho stil moeten zijn, is ie dat niet zou ik m'n geld terug vragen.

Het probleem van laden van mp3tjes en dergelijke kan wel software zijn.

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
Hey, merci voor de snelle reactie

Nee die herrie was mijn eerste laptop van die reeks dit is de 2e al :o

ma hij is nu terug herinstalleerd in de shop
ze zeiden mij da t probleem opgelost was en blijkbaar als ik nu opstart dan heb ik dat enerverend krakend geluid niet meer door mijn boxen en tzelfde ook niet meer tijdens het afspelen van mp3's allé toch niet meer zo vreselijk, volgens mij heeft hij dat soms nog een heel klein beetje
Nu wil ik proberen wat tests te doen om zeker te weten dat er niks aan mijn harde schijf is

want tijdens afspelen van een divx blijft toch precies het beeld af en toe een momentje hangen en als ik fruity loops run en dan de demo afspeel kraakt t wel

Is er geen programma waarmee je kunt testen of je harde schijf perfect draait??

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 16:09 ]