Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe MP3 speler. Ik had een Cowon CW 300 512 mb en was daar erg blij mee. Wil graag weer een Cowon. Maar Cowon heeft besloten dat er geen armbanden worden meegeleverd bij de spelers. Wel een hoesje, maar geen band.

Wie weet waar ik een officiele armband kan krijgen? Dus niet zo'n lelijk Body Glove ding, maar eentje die speciaal voor Cowon Spelers /hoesjes gemaakt is?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:26:
Ik ben op zoek naar een nieuwe MP3 speler. Ik had een Cowon CW 300 512 mb en was daar erg blij mee. Wil graag weer een Cowon. Maar Cowon heeft besloten dat er geen armbanden worden meegeleverd bij de spelers. Wel een hoesje, maar geen band.

Wie weet waar ik een officiele armband kan krijgen? Dus niet zo'n lelijk Body Glove ding, maar eentje die speciaal voor Cowon Spelers /hoesjes gemaakt is?
ebb

mail mp3spelers eens die kunnen we wel aankomen als ze er al geen hebben

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, heb nu contact met mp3spelers.nl. Wie weet!

Verder nog mensen die het zouden weten?

Verwijderd

Topicstarter
Verder nog iemand een idee? Heb al vele partijen aageschreven maar niks kunnen vinden. Heeft er iemand tweede hands te koop?