Xerox netwerk printer geeft standaard een banner page

Pagina: 1
Acties:

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Zoals hierboven beschreven. Bij een klant van me wordt elke print een banner page afgedrukt (voor het scheiden van documenten van elkaar / eigenaar.

Dit is uiterst vervelend, zeker als er veel documenten geprint worden.

Ik heb op de printer zelf (\\server\xeroxs_printer -> Properties) gekeken en hier speciafiek "print banner page - Disabled" ingesteld. Echter bij de gebruikers blijf hij enabled staan.

Ik moet bij elke gebruiker dit handmatig uitschakelen en dan mag je nog hopen dat hij er niet uitkomt.

Erg vreemd. Ik kan geen relevante info vinden. Misschien hebben jullie een oplossing?

Iets van een driver of regkey?

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Bij sommige Xerox printers staat dit in het menu standaard 'enabled' (Dus op de printer zelf).

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Alpha_Mouse
mikenl schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:12:
Bij sommige Xerox printers staat dit in het menu standaard 'enabled' (Dus op de printer zelf).
Ik zal al te kijken, echter kan hier niets van terug vinden.

Update voor de post hierboven (dom van mij), het betreft een Xerox Document Centre 425 PS

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Alpha_Mouse
Bizar.

Ik zit te kijken naar de instellingen, staat er het volgende:

General Setup
Printer Setup
Default Sides Printed: 1 Side
Default Output Tray: Center Tray
Banner Sheet: Geen - (Ceckbox)
Default Paper Size: A4

de ceckbox van Bannersheet is gewoon uit en toch krijg ik banner sheets 8)7

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:34

Maasluip

Kabbelend watertje

Ik kijk even in de printersettings van onze DC440 en ik ga er van uit dat de DC425 hetzelfde doet ;)
- printer properties
- printing preferences
- advanced
Onder document options, printer features staat een regeltje 'Banner Page'. Die moet op disabled staan.

Signatures zijn voor boomers.

• Alpha_Mouse
dat staat ie |:(

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Dan nog een optie:
- printer properties
- advanced tabsheet
- separator page
Daar moet niets ingevuld zijn.

• Alpha_Mouse
Empty...

• Alpha_Mouse
Mmm ik druk net een pagina af vanaf de server (Als Administrator)

Wat denk je geen banner page.

Bij de gebruikers staan blijkbaar andere instellingen. Ik ga nu eens even kijken wat er gebeurd als ik de printer opnieuw connect.

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Ehm, 8)7
Dat moet dan wel een printserver instelling zijn. Novell? Windows? Linux? Kun je daar in de settings nog wat rommelen?
Hoe ziet de bannerpage er eigenlijk uit? Misschien dat dat nog een aanwijzing kan geven waar hij toegevoegd wordt.

(dit is dus in reactie op Alpha_Mouse in "Xerox netwerk printer geeft standaard ee...")

[ Voor 20% gewijzigd door Maasluip op 24-11-2004 11:54 ]

• Alpha_Mouse
Apart,

Als ik opnieuw connect geeft hij standaard banner page enabled.

*update voor bovenstaande post*

Small Business Server 2003

De banner page ziet er als volgt uit:
------
"Naam van de gebruiker"

"Naam Document dat wordt afgedrukt"
"Datum en tijd"

Grote X
------

[ Voor 60% gewijzigd door Alpha_Mouse op 24-11-2004 11:56 ]

• Alpha_Mouse
Op de server staat de banner page disable, echter als een gebruiker naar de printer connect staat hij enabled.

Ik ga dit geintje wel met het handje oplossen aangezien het toch maar een aantal gebruikers zijn. 8)7 |:(

Tnx

Verwijderd

Ik werk zelf bij Xerox en er zijn maar twee manieren om een bannerpage aan/uit te zetten.

Of het staat ingesteld op de printer zelf

Of het staat ingesteld in de driver.

Op bijna alle machines zit er een speciaal menu op de machine waarin je de default-instellingen kunt wijzigen (waaronder banner-page). Verder zijn de netwerkmachines allemaal te benaderen via de explorer (ip-adres). ook daar heb je de mogelijkheid de bannerpage uit te zetten. Wachtwoord/gebruikersnaam verschillen per machine.

ps: waarom heb je niet geprobeerd contact op te nemen met de leverancier van de machine of onze helpdesk? en RTFM wil ook wel eens helpen.

Succes!
Pagina: 1