[Outlook] Jaaragenda uitrpinten. Kan dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 16:10
Ik werk met Outlook XP en nu is mijn vraag of het mogelijk is om inplaats van een maand of week ( wat wel kan ) ook meteen een heel jaar kan uitprinten. Ik heb al gezocht in de opties en bij het afdruken als je op agenda klikt maar daar kan je alleen kiezen tussen week en maand.

Het zou erg handig zijn als iemand wits of dit kan ja of de nee en zo ja hoe.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Ik kan als ik op print klik kiezen of ik 'daily', 'weekly' of 'monthly' wil printen, en daaronder staat de printrange: zet die op 1-1 tot 31-12 :)

• -Morris-
txs mate werkt idd goed :D

*kiss*
heheeh

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

:>

• -Morris-
Hmmzz dit was niet de bedoeling...De persoon id ehet graag wil wil echt een kalender van een aantal jaar is daar een progje voor. Dat je tot 2010 een kalender kan kijken en uitprinten....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zeg dat dan, daar is Outlook natuurlijk niet voor uitgevonden :D

Er is een Excel sheet te vinden tussen de downloads op office.microsoft.com, zoek daar even tussen. Een beetje creatief programmeren en je hebt al je huidige afspraken/verjaarfdagen/etc er in staan vanuit OL. Ook zijn er vast losse programma's voor te vinden op iets als download.com

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• -Morris-
oke dankjewel

Verwijderd

ik heb een dergelijke vraag over een agenda in MS office 2003.
ik wil graag de naam van de agenda erbij hebben staan. dus ik heb bijvoobeeld een agenda met de naam "automatisering" dan wil ik graag dat op mijn afdruk "automatisering" komt te staan.

is er een optie om dit bij de koptext of bij de voetext te zetten?

ik heb het niet gevonden en vond het niet nodig om hiervoor een nieuw topic te openen dus vandaar dat ik het in dit topic vraag.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 09:07:
ik heb een dergelijke vraag over een agenda in MS office 2003.
[...]

ik heb het niet gevonden en vond het niet nodig om hiervoor een nieuw topic te openen dus vandaar dat ik het in dit topic vraag.
Liever toch maar wel. Het oorspronkelijk topic ging uiteindelijk over het uitprinten van een deels ingevulde jaarkalender en dat is echt wat anders dan jij nu vraagt. Sowieso moet je een goede reden hebben om zo'n oude koe uit haat sloot te halen en dat is dit niet.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.