1.44Gb Hdd in een Compaq contura 3/25

Pagina: 1
Acties:

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:30
Hallo allemaal,
ik heb hier een contura 3/25 liggen, en een 1.44Gb seagate st91420AG harddisk. Helaas heeft de BIOS geen mogelijkheden om zelf drive parameters op te geven, ik kan alleen kiezen tussen voorgedefinieerde schijven.
Iemand een idee hoe ik die schijf aan de praat zou kunnen krijgen ?
Ik heb al gezocht op GoT, maar daar stond niets zinnigs :)

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:09
Het is maar een gooi hoor, maar heb je al gezocht op www.compaq.com? Misschien hebben ze daar een floppy waarmee je de BIOS settings kan veranderen. Ik kan me vaag herinneren dat dat op die manier ging met die dingen....

Het is toch een 386SX25? Ik ben toch nieuwsgierig of je zo'n grote HD daarin aan de praat gaat krijgen, meestal kun je niet meer dan 512MB erin kwijt.
Het zijn wel lollige apparaten, maar voor nostalgie zweer ik bij een HP OmniBook 300 :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Geen harddisk type 47 om zelf setting op te kunnen geven?

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:30
budi : Ik heb al bij Compaq gekeken, en diverse rompaqs gedownload. Helaas zat daar niets bij om zelf je harddisk instellingen te kunnen maken :'(

BBl the 2nd: Nee, de contura 3/25 heeft alleen maar een aantal voorgedefinieerde schijven (grootste plm. 600nogwat MB)

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02