Toon posts:

Unattended adodb installatie; hoe uitvoeren? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een programma (rekenpakket maar dat doet er niet toe) het moet gaan draaien op windows 2000 computers en zodra ik hem installeer heeft die registerkeys nodig, (adodb) nou zijn dat er enorm veel en ga ik die niet allemaal exporteren, ik neem aan dat dit een veel voorkomend probleem is dus ik hoop dat hier ooit een setup bestand o.i.d van is gemaakt zodat ik in 1x hup al die bestanden kan installeren.

Heb ook geprobeert de software handmatig op elke computer te zetten maar dat werkt ook niet omdat hij bepaalde windows bestanden moet updaten en dat wordt geblokkeert!

Alvast bedankt

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

welke registerkeys gaat het om :? welke windows bestanden :?

Is het niet gewoon een kwestie van in de handleiding van het rekenpakket kijken naar de installatieprocedure, of kijken welke minimum requirements er zijn :?

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als het updaten van Windows/systeembestand wordt geblokkeerd bij installatie dan gaat dat handmatig toch ook niet lukken? Wat wil je nu precies? Heb je al gekeken of je er een MSI package oid van kan maken? Verder is dit niet echt een topictitel volgens de policy; let hier in het vervolg zelf even op :)

ADODB hel!! > Unattended adodb installatie; hoe uitvoeren? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
danke spider, en @ j_du_pee al deze: Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/doominat00r/RRRRRRRRRRRREGISTER.JPG keys en dan nog 100x zo veel die moeten op elke computer staan wil het werken.. ik dacht dat er misschien een setup was gemaakt met al die keys omdat het vaker voorkomt, (gelezen op google) dingen zoals adodb hel enzo maar kon nergens het setupje vinden, zoek nog steeds btw.

en @ Spider.007
handmatig kan ik hem niet installeren omdat bepaalde dll bestanden vervangen moeten worden tijdens de installatie... wat ik dus doe is ik zet de software gewoon op het netwerk dan draaien de andere computers hem van het netwerk, dat werkt ook alleen halverwege het menu gaat ie klagen om die register keys, en dat blijkt er niet 1 te zijn ofzo!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 11:24 ]

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

deze keys worden afaik gewoon aangemaakt zodra je mdac 2.7 danwel mdac 2.8 installeert. DIt kun je vinden op de Microsoft site: http://msdn.microsoft.com/data/Default.aspx ; zie rechts in beeld ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Verwijderd

Topicstarter
dankje ga 't proberen had mdac al geprobeerd maar dan op XP en die zegt dat die versie er al opstaat, nog niet op win2000 dus brb

Verwijderd

Topicstarter
Danke is gelukt, zonde dat ik het niet op win2000 had geprobeert, ff scippie maken die hem er overal op ketst en ik ben klaar

dankjewel!
Pagina: 1