Ik heb gisteren mijn vers gekochte Radeon 7500 VE PCI binnengekregen. Alleen heb ik er geen driver cd bijgekregen.
De website van ATi is ook erg lastig mbt hulp met installeren van drivers.
Kan iemand mij vertellen welke drivers ik nodig heb en welke software om alles goed in orde te krijgen.
Als je naar www.ati.com gaat -> drivers & software dan kies ik voor Windows 2000.
Dan krijg ik de keus uit een boel opties waar ik 2 dingen van nodig heb (denk ik) nl:
graphic driver (volgens mij moet ik deze hebben voor de gewone vga driver)
multimedia center (Is dit gewoon software voor de tv functie enzo?)
Bij graphic driver staat de all in wonder niet weergegeven en bij multimedia center weer wel. Dan staan er ook nog weer bij multimedia center verschillende all in wonder types.
Met andere woorden: Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil gewoon de vga driver installeren zodat ik m'n tv-out kan configgen en dat gaat niet zo maar eventjes. Dus als iemand me een kickstart kan geven ben ik erg blij
De website van ATi is ook erg lastig mbt hulp met installeren van drivers.
Kan iemand mij vertellen welke drivers ik nodig heb en welke software om alles goed in orde te krijgen.
Als je naar www.ati.com gaat -> drivers & software dan kies ik voor Windows 2000.
Dan krijg ik de keus uit een boel opties waar ik 2 dingen van nodig heb (denk ik) nl:
graphic driver (volgens mij moet ik deze hebben voor de gewone vga driver)
multimedia center (Is dit gewoon software voor de tv functie enzo?)
Bij graphic driver staat de all in wonder niet weergegeven en bij multimedia center weer wel. Dan staan er ook nog weer bij multimedia center verschillende all in wonder types.
Met andere woorden: Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil gewoon de vga driver installeren zodat ik m'n tv-out kan configgen en dat gaat niet zo maar eventjes. Dus als iemand me een kickstart kan geven ben ik erg blij
[ Voor 10% gewijzigd door Hoicks op 24-11-2004 09:51 ]