outlook express: in 1 keer 300 mailtjes replyen

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Ik heb zo'n 300 mailtjes binnen gekregen (reactie op een aanvraag) die ik allemaal het zelfde mailtje terug wil sturen. Echter als ik alle berichten selecteer en vervolgens op de reply knop wil klikken, dat kan dan niet meer. Ook via de rechtermuis knop is het knopje reply onbruikbaar als je meerdere berichten hebt geselecteer. Ook kan ik ze niet tegelijk toevoegen aan mijn adresboek om via die weg hun aanvraag te beantwoorden.
Heeft er iemand een workaround voor? Ik zie het namelijk niet zo zitten om iedere mailtje apart te replyen en daar de inhoud in de copy pasten.

...

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Maak een rule aan die aan elk mailtje met onderwerp X mailtje Y terugstuurd ?

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• Haranaka
daar ben ik inderdaad ook mee bezig geweest, maar ik krijg het dan niet voor elkaar om een normaal mailtje te versturen. Wat er wel gebeurt is dat dan bericht Y als attachment mee verstuurd wordt. Het gevolg daarvan zou weer zijn dat ik van de 300 mailtjes weer een hoop terug krijg onder het mom van "je hebt een leeg bericht verstuurd".

...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 14:15

André

Analytics dude

Ik kan instellen dat elke mail gereplied word met een standaard template, en dat werkt perfect. Ik denk dat je je nog meer moet verdiepen in die rules :)

• Haranaka
Ok, reageren met de text in een .txt bestandje did the trick. Ik had het geprobeerd met een .eml maar dat werkt dus niet zo soepel.

Normaal verstuur ik een bericht altijd met bepaald briefpapier (logo van de zaak plus onderaan wat adres gegevens), dit staat opgeslagen als een html bestandje wat perfect werkt. Maar is het ook mogelijk om dit briefpapier toe te passen op zo'n bericht regel?
Ik heb al geprobeerd de briefpapier.html te copieren en daar mijn auto reply bericht in te zetten en de bericht regel aan te passen dat hij die nieuwe .html moet versturen. Maar ook dat werkt niet soepel.

...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Moet het perse een reply zijn? Anders kun je toch gewoon iedereen hetzelfde mailtje sturen met een BCC ofzo? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Haranaka
Spider.007 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:08:
Moet het perse een reply zijn? Anders kun je toch gewoon iedereen hetzelfde mailtje sturen met een BCC ofzo? :)
Hoeft zeker geen reply te zijn, maar om ze te kunnen BCCen moeten ze in mijn adres boek staan, en dat krijg ik ook niet in 1 keer voor elkaar.

...

Pagina: 1