Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Quicksearch]Problemen bij geen resultaten (chem?)

Pagina: 1
Acties:
  • 623 views sinds 30-01-2008

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31
Als ik in een topic een quicksearch doe waarbij geen resultaten gevonden worden kan ik niet nogmaals zoeken binnen het topic. Voorbeeldje om te verduidelijken:

1. Ik open een 'groot-' topic
2. Bij de quicksearch voer ik een zoekterm in
3. Geen resultaten gevonden. Ik wil nu nog een keer zoeken, maar dan met andere termen
4. Quicksearch kan echter alleen maar op GoT/Google zoeken, ik moet eerst weer op de back-knop (dus het hele topic) voordat ik weer kan zoeken.

Is het technisch mogelijk om de quicksearch het topic 'vast' te houden, zodat je ook zonder resultaten nog een keer kan zoeken?

-

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Misschien is een JS highlighter wat? Dan hoeft de pagina niet eens gepost te worden.

Alleen denk ik dat crisp liever wat minder JS heeft :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat geld natuurlijk voor alle templates.
Het zou mooier zijn als er geen error zou worden gegenereerd, of enkel intern een error-variabele die ik in de template op kan vangen zodat niet de list_messages actie verlaten wordt...

Intentionally left blank

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31
André schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:29:
Misschien is een JS highlighter wat? Dan hoeft de pagina niet eens gepost te worden.
Gaat niet werken denk ik: Ik wil een heel topic (=999 posts) doorzoeken, en ik heb m'n page-limiet op 100 posts staan. ;)
crisp schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:58:
Dat geld natuurlijk voor alle templates.
Nee, want alleen bij de tweakers layout zie je de quicksearch nog als er geen resultaten gevonden zijn. Bij de rest is die knop er niet :P

[ Voor 58% gewijzigd door SysRq op 24-11-2004 10:01 ]

-

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik pas de foutmelding wel aan zodat je terug kan navigeren :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.