Toon posts:

[NT4] Afschermen zodat alleen IE gebruikt kan worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een programma die ervoor kan zorgen dat zodra de computer opstart gelijk IE opend en er voor de rest niks meer aan veranderd kan worden.

Dus dat diegene die erachter gaat zitten alleen op internet kan en voor de rest niks met de pc kan doen. Dus uitschakelen van Windows toetsen, sneltoetsen etc.etc.

De reden hiervoor:
de pc komt te staan in een sportkantine waar alleen naar de site gekeken mag worden van de club zelf. en de mensen die eraan gaan zitten die gaan natuurlijk proberen om het systeem instabiel te maken. Dit wil ik zoveel mogelijk afschermen

Iemand enig idee of hier een programma voor bestaat?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:08
we gebruiken hier voor een aantal pc's enzo i-browser maar heb de site ff niet bij de hand..

Verwijderd

Een pc helemaal afschermen zodat alleen internet explorer werkt ben je heel lang bezig en is nooit 100%, wat wel een oplossing is om een reborn of power protector kaart te kopen en erin te zetten. Deze zorgt ervoor dat bij iedere reboot of wanneer jij het wilt de standaard instellingen terugzet tijdens het booten, dit alles gebeurd binnen 1 seconde en werkt super!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:25

m0nk

16-09-2003 15.15

Kan je niet gewoon een local policy aanmaken en daar alles dichtzetten?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-04 14:24
Er zijn wel een aantal progjes waar je deze dingen kunt regelen, ik zelf gebruik 1 security agent, kun je echt alles dichtzetten en dus alleen IE openzetten

Hier een link: http://www.softforall.com...ity_Agent_Pro09130226.htm
Dat programma heb ik ook gebruikt om alleen IE te draaien en voor de rest niets, was voor gasten van een bedrijf

[ Voor 44% gewijzigd door Ora et Labora op 26-11-2004 11:36 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?