[Half Life 2] cpu % hoog en VREET vm

Pagina: 1
Acties:

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
Nog iemand met volgend probleem (en hopelijk met een oplossing;) )

Als ik een tijdje aan het spelen ben 'hangt' het spel soms.... scherm freezes & geluid blijft de laaste seconde afspelen.
De cpu gaat dan een tijdje naar 100% en het geheugen gebruik stijgt enorm.
Na verloop van tijd gaat cpu naar 20-40% en nog steeds blijft vm size groeien...

edit:
mem usage is normaal 200 meg, als hij crashed gaat ie even naar 270 om dan terug te vallen naar 10-20 meg terwijl de VM size dan explodeerd

Enige oplossing = hl2.exe afknallen :(

Quick System specs:
AMD 64 3000+
512 DDR400
Asus K8V SE Deluxe
ATI 9600XT

Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://sorki.be/images/hl2.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Sorki op 24-11-2004 13:10 ]

Sorki#2242

Verwijderd

mem usag 23 mb? veel? :S ... 40% van je cpu is wel veel misschien prioriteit verhogen en andere overige backgrond sh*T afsluiten

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:24:
mem usag 23 mb? veel? :S ... 40% van je cpu is wel veel misschien prioriteit verhogen en andere overige backgrond sh*T afsluiten
Volges mij is het probleem niet zo zeer de mem usage, maar de page faults & VM size die immens groot wordt.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
mem usage is normaal 200 meg, als hij crashed gaat ie even naar 270 om dan terug te vallen naar 10-20 meg terwijl de VM size dan explodeerd :/

Sorki#2242

Verwijderd

Tomsworld schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:27:
[...]

Volges mij is het probleem niet zo zeer de mem usage, maar de page faults & VM size die immens groot wordt.
Zou je dit even kort uit willen leggen? niet om te zeuren maar ik snap je niet.. Wil het graag leren mocht hetzelfde bij mij optreden. Bvd

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:32

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb ook precies dit probleem. En dat met 768MB geheugen en een nieuw geinstalleerde harddisk en Windows. Hopelijk is er een oplossing want het draait echt bagger zo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1