Computer valt uit

Pagina: 1
Acties:

• joggie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2025

joggie

Wie niet gek is, is saai

Topicstarter
Ik heb op mijn computer met Windows XP Professional met Service Pack 2 nero 6.6 geinstalleerd voor mijn Plextor CD-RW brander.

Nou heb ik vandaag ook McAfee Internet Security Suite 7.0 geinstalleerd, en als ik nu Nero wil opstarten, valt mijn systeem uit en start de computer opnieuw op.

Aangezien dit niet echt iets is waar je op zit te wachten, weet iemand misschien een oplossing of iets wat ik kan proberen?

Ik heb ook gezocht via de search functie op deze site, maar kon tot nu toe nog niks vinden.

Joggie ;)

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

lees lijst

zoals in deze lijst te lezen valt, is geen van beide programma's officieel compatible met sp2. Het kan zijn dat de 3 programma's elkaar in de weg zitten door beroep te doen op dezelfde bestanden.

MSI GX660R for the win!

• joggie

joggie

Wie niet gek is, is saai

Topicstarter
uberotto2086 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:18:
lees lijst

zoals in deze lijst te lezen valt, is geen van beide programma's officieel compatible met sp2. Het kan zijn dat de 3 programma's elkaar in de weg zitten door beroep te doen op dezelfde bestanden.
Wel jammer dat dat zo is...ik kan die lijst niet openen, link zou out of date zijn.

Joggie ;)

• joggie

joggie

Wie niet gek is, is saai

Topicstarter
Ik heb het probleem zover opgelost door nero 6.6 te verwijdern uit mijn computer en Nero 5.5 te installeren. Nu werkt het wel weer.

Misschien dat als iemand toch nog een oplossing heeft, zodat ik gewoon Nero 6 kan gebruiken?

Joggie ;)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

/me Welkom op GoT *
Ik kan je helaas niet helpen vrees ik. Wel kan ik je zeggen dat NERO 6.6 prima werkt onder XP met SP2. Er is dus iets anders aan de hand lijkt me.

ARME AOW’er