Full screen video center van Asus vreet CPU power

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een V7100/T van Asus en nu las ik laatst via de search dat je via je beeldeigenschappen, instellingen, geavanceerd, geforce2MX, additional properties, open full screen video center (wat een verhaal) kon kiezen om filmpjes die je met bijv. mediaspeler afspeelt fullscreen naar je tv te sturen. Ik heb deze functie aangezet, maar nu heb ik 2 problemen:

Als ik het windowtje op mijn monitor minimaliseer of er een ander window overheen zet, stopt de beweging van het beeld op mijn tv. Errug irritant, want echt internetten en film kijken kan dus niet.

Het tweede probleem is dat het beeld nogal schokt. Als ik de fullscreen functie uitzet doet hij dat niet meer. Mediaspeler vreet ineens 80% (en soms bijna 100%) processorkracht, terwijl dat slechts 30% is (divX) als ik niet fullscreen op mijn tv projecteer... Heeft iemand hier een oplossing voor? Via de search word ik niet veel wijzer...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk (verbeter me als ik fout zit) dat je video kaart niet het beeld op gelijktijdig je TV en monitor ondersteund..

Het is 1 van de 2 volgens mij

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oh shit, ik zat mijn eigen topic al te zoeken in videoplanken en beeldkanonnen, sorry, het staat hier een tikkeltje off topic geloof ik...

Maarreuh, TwinView betekent dat hij op tv en monitor verschillende dingen tegelijkertijd kan weergeven (internet pagina op monitor en divX-je op tv), dus dat kan wel... Sterker nog: mijn V3400 met tv-in en out kon dat al, alleen dan wel hetzelfde beeld, nog geen twinview...

Bij deze mag er een slotje op deze topic, nogmaals sorry voor het off topic zijn...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards