Catch a smile out there!
Signature
Verwijderd
Is wel mogelijk hoor, heb het wel eens vaker gezien.
Wel verdorie... stilstand is achteruitgang zeg ik altijd maar...pasta schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:47:
Hier op GoT zal het niet mogelijk zijn. De sigs zijn hier namelijk statisch.
Maar het is dus niet mogelijk om in je sig zeg maar een soort string te laten zien, die op mijn pc wordt ingevuld als het ware?
[ Voor 81% gewijzigd door Glenfiddich op 23-11-2004 22:54 ]
Catch a smile out there!
ja dat kan wel * Erkens wijst naar zijn sigGlenfiddich schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:48:
[...]
Wel verdorie... stilstand is achteruitgang zeg ik altijd maar...
Maar het is dus niet mogelijk om in je sig zeg maar een soort string te laten zien, die op mijn pc wordt ingevuld als het ware?
echter je moet dat niet te vaak doen, een mooie vuistregel is eens per 15 minuten.
De truck is om het posten van je profile (waar je je sig instelt) na te bouwen, is helemaal niet zo heel erg moeilijk, je moet alleen even opletten dat je wel de huidige info uit je profile haalt anders ben je die kwijt (of erger: je account, als je je email adres per ongeluk in iets veranderd wat niet bestaat)
Voor de weinigen die dat nu al doen. Hoe meer mensen dit doen, hoe langer die termijn wordt denk ik...Erkens schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:24:
[...]
ja dat kan wel * Erkens wijst naar zijn sig
echter je moet dat niet te vaak doen, een mooie vuistregel is eens per 15 minuten.
Nu kan GoT vele postings per seconde aan, dus technisch zijn vele inserts op een tabel met nog veel meer selects wel mogelijk, maar ik weet wel vrijwel zeker dat de profiel-database (en achterliggende code) daar niet op zijn geoptimaliseerd
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nou, dat hoef ik echt niet te weten hoor!!11
Zie ook P&W FAQ - De "quickstart"
[ Voor 29% gewijzigd door gorgi_19 op 24-11-2004 09:33 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Dit topic is gesloten.
![]()