Toon posts:

123Flash genereert altijd grijze achtergrond? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen..
Ik ben bezig met een website bouwen..
nou heb ik voor een aantal dingen wat flash'jes gemaakt.. alleen ik heb 1 probleem
bij het menu (wat ik in flash heb gemaakt met 123 flash menu builder) is de achtergrond grijs.. en kan ik hem niet veranderen (kan hem wel in 123 flash.. veranderen.. maar als ik ehm dan opsla dan is ie toch weer grijs..)

hetzelfde geld voor de swefs die ik met SWiSH heb gemaakt.. de achtergrond kleur is wederom grijs.. al stel ik een andere kleur in, zodra ik het opsla is het weer grijs..

Iemand enig idee?
alvast bedankt...

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-07 18:53
je kan in de html pagina de bgcolor veranderen in de object en embed tags

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat kan niet.. er zit een of andere beveiliging op dat ie dat niet wil.. tenminste met die 123 flash....

Maar op de een of andere manier tonen alle zelf gemaakt flash filmpjes die grijze achtergrond.. ik weet zeker dat de instellingen qua achtergrond in het prog zelf goed zijn..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als jij dat al zeker weet; wat verwacht je dan nog van ons? :) Laat eens een voorbeeld online zien van waar dit gebeurt?

Flash>grijze achtergrond > 123Flash genereert altijd grijze achtergrond? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate