Als dit vetgedrukte dan geen trol/flamebait waard is??? score +3 inzichtvol???Gepost door JaZZman - zaterdag 13 november 2004 - 18:42 Score: 3 (Inzichtvol)
Ik denk dat MS in deze gelijk heeft..
WP was al geen drol meer waardvoor Win95 en Novell heeft toe te lang gewacht met een windows versie, ze bleven maar door gaan met WP6.0 voor dos, wel de windows look..
Novell is nu op sterven na dood en ziet dit wellicht als laatste hoop op inkomsten.
Ik krijg voor deze reactie verschillende trolls/flamebait, vind het zelf niet echt terecht, het is gewoon mijn mening over dat ms zijn tekstverwerkingspakket standaard bij ieder comp leverd, terwijl JaZZman wp geen drol meer waard noemt!!Gepost door Mauridia - zaterdag 13 november 2004 - 20:37 Score: 0 (Troll)
Nou ik had toendertijd weldegelijk naast de DOS versie WordPerfect 6.0 voor Windows en nog nederlandstalig ook dus kweet niet wat je bedoeld met 'geen drol meer waard' iedereen tot bij de overheid toe gebruikte WP!!! En Micr soft heeft altijd zijn programma's bij de mensen door de strot geduwd en nog...
dit is gewoon imo slecht gemodereerd (is er wat aan te doen?) en dat wou ik graag ff kwijt.
nieuws: Novell begint rechtszaak tegen Microsoft over WordPerfect
Beam this message up, Scottie!