Toon posts:

probleem met het afspelen van dvds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een dvd probeer af te spelen krijg ik het volgende bericht:

"Playback failed due to a problem with the video subsystem. Lowering your screen resolution or color depth may fix the problem"

eerder had ik dit nooit, het enige wat veranderd is is dat ik nu tijdelijk een andere monitor heb, ik heb een systeem van dell de monitor is kapot dus die word gemaakt, nu draai ik dus tijdelijk op een wat oudere monitor op reso 1024x768
kan dat het probleem zijn?
Bedankt

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:10

voodooless

Sound is no voodoo!

Lekker veel info geef je..

Heb je misschien een andere video uitgang gebruikt? Zoja, check dan dat de overlay ook op die andere uitgang staat...

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
ehm ja sorry, ik ben niet zo goed met computers en ik heb deze net.. kheb even wat opgezocht over mijn systeem:

cpu: 3,0 ghz
ram: 1024ddr
videokaart: ati radeon 9800
hdd: 120 gig

heb je hier meer aan?
En kheb de monitor in dezelfde poort gedaan als de bijbehorende monitor..

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het probleem zal er meer in liggen dat je oudere monitor deze resolutie niet aankan. Wat gebeurt er als je de (nogal duidelijke) aanwijzingen opvolgd?

Verwijderd

Topicstarter
Niks, dat had ik al wel geprobeert ja, kheb de reso veranderd naar 800x600..
en ook de kleuren heb ik een paar keer veranderd, niks hielp..

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

wel een beetje lame reactie harry, zeg dan niets!

Als je even googled op je foutmelding vindt je een heleboel: http://www.google.com/sea...depth+may+fix+the+problem

Heb je wel dvd playback software geinstaleerd zoals powerdvd of windvd bijvoorbeeld?

[ Voor 7% gewijzigd door dadj op 23-11-2004 21:20 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
OK dan. Die foutmelding; door welk programma word die gegeven? Foutmelding vervolgens opzoeken in de HElp file bij het programma of Google (ik heb ook geen idee wat ze met een videosubsystem bedoelen :P ).

Aangezien de monitor de enige factor is die aan verandering onderhevig is geweest, lijkt het me daar aan te liggen.

Succes :)
Pagina: 1