Inloggegevens ADSL

Pagina: 1
Acties:

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-02 18:50

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Topicstarter
Stel: je stelt het ADSL inbelaccount in van een familielid in je adsl router.

Dit heb ik gedaan, je krijgt het ip van het familielid maar de snelheid van jezelf.
Ik heb bij beide internet, ik heb zelfs nog een inlog van iemand anders gebruikt, maar hoe zit het met het datalimiet?

Topic: Mxstream: inloggen andere centrale
In dit topic zeggen ze dat ze niet kunnen internetten op het andere account.

Specs: Server, WS boven, WS beneden

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Even voor de duidelijkheid, heb je dit nou al gedaan, of ben je het van plan om te doen ?

Want als het goed is, zou het niet moeten kunnen. Ik denk dat bij kpn het pppoa account aan het atm vci/vpi gekoppeld zit. Dus alleen de persoon die daadwerkelijk op dat adres woont, kan ook maar met dat account inloggen.

• DDemolition

DDemolition

Topicstarter
Dat is al gebeurd, niet om misbruik van te maken of zow. Ik wil graag weten of andere mensen dit bij mij kunnen. 8 gig datalimiet is er zo doorheen |:(

Ik heb dus direct-adsl pppoa analoog internet.

[ Voor 15% gewijzigd door DDemolition op 24-11-2004 19:13 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 16:17
De snelheid staat vastgesteld in de centrale, en is dus gekoppeld aan je lijn, niet aan je acount geloof ik.

Verwijderd

hier moet een ander topic over zijn, maar ik kan hem niet vinden. volgens mij stond daar ook in dat het gewoon kan, maar weet het niet zeker

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Icey schreef op woensdag 24 november 2004 @ 19:22:
De snelheid staat vastgesteld in de centrale, en is dus gekoppeld aan je lijn, niet aan je acount geloof ik.
Helemaal correct,.. maar probeer eens een avontje te internetten op je familie lid zijn account en de volgende dag te kijken naar je data limiet...

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

ik zit zelf bij xs4all, toen mijn modem verrot ging heb ik ff een andere modem gebruikt en login van iemand anders omdat ik de mijne vergeten was. ik kon gewoon gebruik maken van zijn account, nou lijkt het me dat je niet van kpn adsl naar demon abbo kan inloggen maar dat weet ik niet :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• DDemolition

DDemolition

Topicstarter
Een kennis van me levert zelf adsl. Op z'n eigen inlog zit geen limiet en ook geen fup, dus die vind het niet erg als ik een avondje inet :P

Dit ga ik zeker proberen, ik zal verslag uitbrengen

Pagina: 1