Wat is een goede prijs voor een ibook g3 800Mhz?
is deze nog redelijk up to date? draait Mac OS 10 hier goed op?
ik heb zelf een ibook g3 800 14"Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:50:
Wat is een goede prijs voor een ibook g3 800Mhz?
Verwijderd
Toch even een kanttekening.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:35:
<...>
als je het helemaal goed wil stop je hem vol met ram geheugen (wel een goed merk) dan draait die helemaal mooi!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
Mhoa ik heb hem al aardig zien draaien op een G3 500MhzPinball schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:49:
[...]
Toch even een kanttekening.
Ik heb een 800 met 640MB erin en panther erop, en begrijp me goed: ik vind het een geweldig ding, ik gebruik em vaker dan m'n P4 machines. Maar 'dan draait die helemaal mooi' is echt teveel eer. Het draait acceptabel, en niet veel meer dan dat.
True, maar als ik een standaard workflow open trek (mail + safari + itunes + quark) dan gaat zo'n mac toch al behoorlijk flippen bij de mooie move's van x. Natuurlijk kun je nog wel veel filteren met, shadowkiller en andere tools.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:02:
[...]
Mhoa ik heb hem al aardig zien draaien op een G3 500Mhz
Maar ik heb het alleen over OS X dan, als je gaat Photoshoppen zou ik naar iets snellers uitkijken.
Het werkt gewoon wel, maar het is zeker niet super snel ofzo.
€600 Voor één met Max Ram geheugen en misschien airport (als je dat nodig hebt)Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 00:13:
het gaat om een 14inch...
enig idee voor `n goede prijs??
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq