Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Mijn vriendin is opzoek naar een pda., waar ze haar gewerkte uren en wat excel achtige bestanden op kan maken en fatsoenlijk kan uitwisselen met de pc. We hadden in eerste instantie gekeken naar de zire 31 maar daar kun je schijnbaar niet goed alles uitwisselen. Ik heb diverse reviews gelezen. maar bij de zire 72 ben ik bang dat het uitwisselen naar bijvoorbeeld excel een hoop werk is en bij de ipaq lijken de prestatie tegen te vallen. Wellicht kunnen mensen die een van deze gebruiken aangeven wat de problemen zijn. Of eventueel een ander toestel weten wat deze voor/nadelen niet heeft, het liefst onder de €300

Want in alle reviews kan ik hier toch niet echt een duidelijk voor en tegen in vinden

Money isn't rellevant..... who you are is.....

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:02

SmartDoDo

Woeptiedoe

maar bij de zire 72 ben ik bang dat het uitwisselen naar bijvoorbeeld excel een hoop werk is
Uit ervaring kan ik je in ieder geval vertellen dat Excell en Word documenten prima te bekijken, maken en bewerken zijn op een Zire 72. Het blijft uiteraard beperkt vanwege het kleine scherm :)

Verwijderd

i agree! Ik heb zelf ook een zire 72 en hij bevalt prima! Excel/word bestanden maken gaat echt supergoed! Echt waar! Gebruik het zelf regelmatig. Verder is hij zeer goed te gebruiken als mp3 speler, en zelf hele (geconverteerde) DVDs zijn er op te bekijken. Dus ik zou voor Palm gaan ;)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

http://www.brighthand.com/article/Office_comparison

'nuff said over de iPaq met een schamele 320x240 tegen de 320x320 scherm van de Zire72.

Alors.

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Door Stereotomy - dinsdag 23 november 2004 20:14
http://www.brighthand.com/article/Office_comparison

Dat is iets om ff mee te nemen 8)

Money isn't rellevant..... who you are is.....

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:34

Japie.G

Colour Classic

fvandenreek schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:29:
We hadden in eerste instantie gekeken naar de zire 31 maar daar kun je schijnbaar niet goed alles uitwisselen.
Heb zelf de 31, kan jeuit ervaring vertellen dat ie het prima doet! Gebruik hem voor hetzelfde als waar je vriendin hem voor wil gebruiken + GPS navigatie en heb echt geen problemen!! Komt bij dat ie lekker goedkoop is :P

okee het schermpje is ms een beetje van lage kwaliteit, maarja kost ook nix ;)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Pagina: 1