Toon posts:

Game pc: mening gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
First post, ben nu een maandje hier alles al aan het volgen. Ondermeer omdat ik een nieuw systeem wil aanschaffen.
Deze gaat het worden. Maar wat kan er best vervangen worden, rekening houdend met de prijs in evenwicht te houden. We hebben het niet over een paar tientjes.

Chieftec DG-01BD-U
Abit KV8 Pro moederbord
AMD Athlon 3400+ 64
2 x Apacer DDR-400mhz - 512 MB
Maxtor 200GB DM+9 s-ATA: 8 MB cache - 7200 rpm in RAID0
Nec ND3500A Dual layer black: Dual layer DVD+/-RW 16x
Soundblaster Audigy II ZS
Logitech Cordless Desktop MX Keyboard and mouse
LG - LCD 17" 1730B 12ms DVI
Logitech X-530 5.1: 70w rms

Dit voor rond de €1850 maar zakt waarschijnlijk deze week in prijs. (winkel moet nog updaten)
Geen grafische kaart hebben de meesten al opgemerkt.
Inderdaad. Omdat ik heel graag de x800xt 256mb zou willen hebben maar ze is niet leverbaar. Weten jullie meer?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welkom op GoT :)
je vraagt ons om een oordeel te geven over je setup. Alleen vertel je niet wat wat je er mee wilt gaan doen. Surfen? Gamen? Videobewerking? (oeps, staat in de titel |:( ). Handig zou ook zijn als je beargumenteerd waarom je bepaalde keuzes hebt gemaakt.
Zie ook deze paragraaf in de FAQ: Is deze config goed?. Hierin wordt aangegeven hoe je een dergelijk topic goed opzet.

Dus, vertel ons wat meer, en je zal absoluut de nodige reacties krijgen :)

Eerste opmerking van mijn kant: waarom DM9, en niet DM10? Die zijn duidelijk sneller en kosten hetzelfde.

[ Voor 30% gewijzigd door Microkid op 23-11-2004 18:36 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Welkom op GoT :)

Ten eerste: ik snap niet waarom die specs post ? Leuk maar tamelijk nutteloos. Natuurlijk is het wel een goed systeem om te gamen. Kijk voor ook eens Hier :)
Ten tweede: de x800 xt is idd heel beperkt leverbaar. Maar kijk in de pricewatch (zie t.net frontpage) en bel / mail eens wat leveranciers :) Je zou ook nog kunnen overwegen om er eentje in het buitenland aan te schaffen, als we het immers niet over een paar tientjes hebben.

Als laatste, dit soort topic zijn eigenlijk niet de bedoeling. Het is veel handiger als je zelf even zoekt, in de pricewatch kijkt, google gebruikt, got's search etc :)

Veel plezier hier verder nog :)

[ Voor 14% gewijzigd door GeforceDDQ op 23-11-2004 18:24 ]

301SQN

Verwijderd

Topicstarter
My apologies. Het systeem dient dus idd om veel te gamen. Wat Flash, dreamweaver, photoshop. Voor de rest ben ik heel wat met muziek bezig (cubase, fruity) en eens een leuk dj-setje beluisteren.
Ik heb al meerdere malen de pricewatch gechecked. Maar ik moet wikken en wegen. Ofwel koop ik een kant en klaar Dell systeem. Ofwel iets in deze aard. Maar wel bij mijn lokale pc-shop. Ik ga niet zo makkelijk via internet dingen bestellen of kilometers vreten om een goede, stabiele, snelle pc te hebben.
Maarja, ksnap het ook wel dat er nogal veel mensen aan jullie 'kop zagen' :)
Sorry daarvoor. Die x800xt laat ik maar voor wat het is. Maar jullie mening is altijd welkom over de rest van het systeem. Thx for the replies!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Idd, het is misschien een leuk boodschappenlijstje, maar we hebben er verder vrij weinig aan. Zoals je in de FAQ van dit subforum kan lezen, raden wij je aan eerst zelf dingen uit te zoeken. In diezelfde faq kan je ook direct vinden hoe dat gaat.

Je geeft aan dat je één maand al meedraait, maar blijkbaar heb je toch over het een en ander heen gelezen. Topics met zo'n topicstart als deze gaan bijna altijd op slot n.l. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 23-11-2004 18:39 ]

Dit topic is gesloten.