Hey mensen,
Ik ga met een aantal vrienden een eigen css server bouwen. Nu heb ik hosting geregeld bij Lycos Webcenter, en ja, dat is betaalde hosting en geen Tripod.
Het is dus een ''VDS'' hosting, waarbij ik kan doen wat ik wil. Ik heb volledige controle over de computer daar bij Lycos. Ik kan dus een FTP server krijgen, webserver en een counterstrike source server dus ook. Nu heb ik commands uitgevoert, en dan krijg ik deze error:
Ik ga met een aantal vrienden een eigen css server bouwen. Nu heb ik hosting geregeld bij Lycos Webcenter, en ja, dat is betaalde hosting en geen Tripod.
Het is dus een ''VDS'' hosting, waarbij ik kan doen wat ik wil. Ik heb volledige controle over de computer daar bij Lycos. Ik kan dus een FTP server krijgen, webserver en een counterstrike source server dus ook. Nu heb ik commands uitgevoert, en dan krijg ik deze error:
Je ziet het al, de server stopt dus... Ik weet echt NIET hoe ik dit moet fixen. Het systeem loopt op Debian Woody, ofzoiets. En heeft een Pentium4 2,8Ghz met 512MB geheugen en een HDD van 20GB. Nogmaals, dit is NIET m'n eigen PC maar dit is dus een PC die ergens in Zweden staat. Ik heb ook al Lycos gemaild, en daar op het forum gekeken, maar geen antwoord!!> ./srcds_run -game cstrike +map de_dust
Auto detecting CPU
Using default binary.
Auto-restarting the server on crash
Tue Nov 23 18:08:14 CET 2004: Server Quit