Beste Tweakers,
Ik zit sinds enige tijd met een heel erg vervelend probleem. Het belemmert namelijk mijn gamehobby.... afzien dus.
Pas geleden nog geformateerd, daarvoor nooit muis problemen gehad.
Zodra ik een willekeurig* spel heb opgestart hapert mijn muis wanneer ik meerdere knoppen op mijn keyboard tegelijk heb ingedrukt. En soms wanneer ik 'de schietknop' indruk, en vervolgens weer los laat. Blijft hij af en toe automatisch doorschieten. Heel merkwaardig omdat ik namelijk van te voren in Windows geen problemen heb. Eenmaal het spel afgesloten en weer terug in Windows doet hetzelfde probleem zich ook hier voor: een haperende muis als ik meerdere toetsen tegelijk indruk..
* (HL2/CSS/CS/Q3)
Het probleem doet zich voor met en zonder iTouch/Mouseware drivers geïnstalleerd. Na een reboot werkt alles weer perfect. Pas na het spelen van een van de eerdergenoemde games doet het probleem zich voor. Als ik mijn wireless setje opnieuw connect, dmv het connect knopje op de ontvanger, werkt hij ook weer ok.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
Muis/Keyboard opnieuw geconnected met het connect knopje op de ontvanger.
Heb al zitten zoeken op google/tweakers search, maar wordt niet veel wijzer.
Andere USB poort
Met/zonder de Logitech drivers.
Specs:
ASUS K8V SE Deluxe
AMD Athlon64 3000+
2x 256MB Corsair PC4000
Asus ATi 9600XT
(Cordless Desktop MX)
Ik zit sinds enige tijd met een heel erg vervelend probleem. Het belemmert namelijk mijn gamehobby.... afzien dus.
Pas geleden nog geformateerd, daarvoor nooit muis problemen gehad.
Zodra ik een willekeurig* spel heb opgestart hapert mijn muis wanneer ik meerdere knoppen op mijn keyboard tegelijk heb ingedrukt. En soms wanneer ik 'de schietknop' indruk, en vervolgens weer los laat. Blijft hij af en toe automatisch doorschieten. Heel merkwaardig omdat ik namelijk van te voren in Windows geen problemen heb. Eenmaal het spel afgesloten en weer terug in Windows doet hetzelfde probleem zich ook hier voor: een haperende muis als ik meerdere toetsen tegelijk indruk..
* (HL2/CSS/CS/Q3)
Het probleem doet zich voor met en zonder iTouch/Mouseware drivers geïnstalleerd. Na een reboot werkt alles weer perfect. Pas na het spelen van een van de eerdergenoemde games doet het probleem zich voor. Als ik mijn wireless setje opnieuw connect, dmv het connect knopje op de ontvanger, werkt hij ook weer ok.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
Muis/Keyboard opnieuw geconnected met het connect knopje op de ontvanger.
Heb al zitten zoeken op google/tweakers search, maar wordt niet veel wijzer.
Andere USB poort
Met/zonder de Logitech drivers.
Specs:
ASUS K8V SE Deluxe
AMD Athlon64 3000+
2x 256MB Corsair PC4000
Asus ATi 9600XT
(Cordless Desktop MX)
[ Voor 8% gewijzigd door borstel op 23-11-2004 17:56 ]