Before me there were many, after me there will be none
als je windows gebruikt ???
display ->settings -> advanced -> displays, kies tv als secundair monitor als primair. Nu veranderd je resolutie van je tv mee met je monitor (die van mij tot 1024). Als tv als primair staat kun je over je bureaublad scrollen.
voor filmpje kijken niet vergeten overlay op theatre mode te zetten.
display ->settings -> advanced -> displays, kies tv als secundair monitor als primair. Nu veranderd je resolutie van je tv mee met je monitor (die van mij tot 1024). Als tv als primair staat kun je over je bureaublad scrollen.
voor filmpje kijken niet vergeten overlay op theatre mode te zetten.
Ik ben malle Pietje niet.
Ik kan dus met geen mogelijkheid de resolutie aanpassen van de TV, deze blijft op 640x480. Terwijl ik hem het liefst op 1024x768 wil hebben.
Before me there were many, after me there will be none
Hmm volgens mij lees je niet goed, met deze uitleg zou het gewoon moeten werken (tenzij je geen monitor hebt aangesloten)
Ik ben malle Pietje niet.
Verwijderd
De reso van je TV KUN je niet aanpassen, deze komt tot stand door een handshake tussen je TV out en de TV zelf.
Als je hem als dual monitor configureert kun je wel die resolutie aanpassen
Als je hem als dual monitor configureert kun je wel die resolutie aanpassen
In mediaplayer en in de drivers van je Radeon je overlay settings aanpassen. Works fine for me
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pagina: 1