hallo, ik heb al een jaartje een probleem met mijn pc, het eerste half uur dat hij aanstaat zit het er dik in dat hij opeens reboot. Ik heb een paar weken terug mijn hele pc gereinstalled, echt zoveel werk aan gehad omdat ik nogal veel software erop wil hebben... Na het formateren had ik nog steeds het reboot-probleem, dus dat zit waarschijnlijk in de hardware. Maar wat ik een paar uur terug had...mijn pc reboote weer eens, maar nu startte windows iets op, systeemcontrole ofzo, ene blauw scherm, hij vond wat fouten en beschadigingen en heeft dingen verwijderd, met als gevolg dat windows bij het welkom-scherm blijft hangen!!! lekker hulpprogrammaatje is dat:@ Aangezien ik niet weer een volle dag wil gaan besteden aan reinstallen, netwerk regelen etc etc, zou ik graag een systeemherstel willen uitvoeren met de datum van gisteren. Ik kom alleen niet meer in windows, ook niet in veilige modus...dus ik start op met de cd en druk op R zodat ik in een of ander recovery-programmaatje kom. Ik kan hier alleen niet veel mee. Is het niet mogelijk een systeemherstel uit te voeren zonder in windows te komen? zal wel zo logisch zijn vind ik, maja, je weet het niet met windows. Ik hoop dat ik vanavopnd ergens een antwoord heb,anders formateer ik maar weer.... daar gaan mijn nfs underground2 save van uren en uren rijden, al mijn software etc...
Vast bedankt iig!
Vast bedankt iig!