Internet Explorer blockt alle sites, Firefox niet...?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 16:48
Hallee,

ik heb hier een vaag probleem. Sinds gister blockt internet explorer alle pagina's die ik bezoek. Zover ik weet heb ik geen programma's (ndat het is gekomen) geinstalleerd...
Hier zie je een screenshot. Het vage is ook dat Firefox wel alle pagina's doorlaat en MSN Messenger het ineens ook niet doet (foutmelding: 80070193). Heeft iemand een idee waar het aan ligt en hoe ik het kan fixen?
Ynst

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

toevallig een proxy ingesteld?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-07 20:20
of een dialer..? :/

you had me at EHLO

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:55

Arno

PF5A

Check ff je proxy settings ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

onderaand ide vaag.jpg zie je inderdaad dat die medling wordt gegeneerd door een (vage proxy?) op envida.net. check proxy (MSN gebruikt dezelfde proxy)

verder scannen op spyware/viru

En dns kan op zijn gat liggen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

mag jij me eens uitleggen wat een forbidden fout te maken heeft met dns. dat volg ik namelijk niet helemaal.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-08 13:45

Salandur

Software Engineer

Ziet er uit als spyware, omdat er connectie gemaakt wordt met een andere server dan dat je opvraagt. Bovendien gaat het via port 443, welke de SSS/HTTPS port is voor vele servers. Draai even Adaware en Spybot en controleer je instellingen van IE

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

SunStorms_sletje schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:40:
mag jij me eens uitleggen wat een forbidden fout te maken heeft met dns. dat volg ik namelijk niet helemaal.
Hij komt uit op de site s004.nl.envidat.net. Maar het kan ook zijn dat hij zojuist een site heeft bezocht op deze webserver(het is een hosting bedrijfje) . Vervolgens bezoekt TS een andere site, maar door een rotte DNS onderweg/in internet explorer krijgt hij daarvoor ook hetzelfde ip nummer. dus in plaats van naargathering wordt hij dan naar die vorige site gestuurd met een path wat verkeerd is. Vervolgens zit dit nummertje in je explorer/msn cache en kun je het schudden.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Begin hier even mee:

[rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

De melding wijst wel heel erg op spyware of een proxy idd. Met alle hierboven gegeven informatie moet je er wel uitkomen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.