Ik zou me graag zo'n Dimension 2400 kopen en als file/mail serverke gebruiken. 't Is voor thuis gebruik dus moet niks zwaars zijn, maar vooral voordelig in aankoop + verbruik. Ik heb er al zo enkele zien passeren en in aankoop kosten die maar een 300 euro voor een celeron 2,4Ghz met 256 geheugen. Maar blijkbaar zit er op die dimensions heel weinig temperatuur sensoren dus ik weet langs geen kanten hoe warm de cpu word.
Er zit echter een enorme koelvin op waar de afzuigkap op staat en de ventilator zit aan de achterzijde... ik zou echter die fan willen uitschakelen en me een zalman voeding steken.
effe tussendoor.. Bij die zalman voedingen, die fan word dynamisch geregeld hé,... maar slaat die ook af als die voeding koud staat ?
Er zit echter een enorme koelvin op waar de afzuigkap op staat en de ventilator zit aan de achterzijde... ik zou echter die fan willen uitschakelen en me een zalman voeding steken.
effe tussendoor.. Bij die zalman voedingen, die fan word dynamisch geregeld hé,... maar slaat die ook af als die voeding koud staat ?