Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

reset button lian li PC-V1000

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• ex6-in
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11 23:41
goedendag allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk weten heeft de nieuwe case van lian li geen reset button....:(

Maar het moet toch mogelijk zijn om er 1-tje te maken??

alleen weet ik niet goed hoe ik het moet aanpakken, ik had al op een site gekeken waar allerlei losse onderdelen te koop waren, en oa. een reset button (wel zonder aansluitings draden e.d.), maar deze was niet voor deze kast bedoeld alleen maar voor de lian li 6 serie....

weet iemand hoe je dit moet aanpakken en/of een site weet of iets dergelijks??
elke idee is welkom.

bij voorbaat dank.

ronald.

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Bij mijn weten moet je gewoon een knopje hebben die alleen contact maakt als je het indrukt (om het even heel simpel te zeggen). Deze sluit je dan op je reset header van je mobo :) met gewoon 2 draadjes 8)7

Waar je het knopje laat ? tjah, tis CME hier he ;) Maw, verzin iets waar je het in mod of maak zelf een leuk gaatje waar je het in steekt :)

[ Voor 22% gewijzigd door GeforceDDQ op 23-11-2004 15:11 ]

301SQN

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Gewoon een NO (Normally open) drukknopje pakken, twee draadjes (die ros je gewoon uit een ouwe kast zodat je de juiste stekker aan het eind hebt) eraan hangen en op de juiste pinnen op je moederbord aansluiten.

Imho is dit ook wel te vinden met wat zoekwerk.

Dit topic is gesloten.