Toon posts:

Superstille voeding en processorkoeler

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een superstille voeding en een superstille processor koeler (socket 478) alleen ik weet niet echt welke ik moet nemen.

Kan iemand mij vertellen welke het beste en het stilst zijn?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Zalman is vaak goed, maarja hier bestaan al wel genoeg topics over. Inkoppertje:

Welke voeding heb ik nodig? Deel 8

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
je kan denk ik best eens op zoek kan gaan naar revieuws en wat beginnen lezen :)
Niemand hier heeft een ompleet overzicht van alles wat verkrijgbaar is in z'n hoofdje ;)

btw als je een écht stille voeding zoekt kan je waarschijnlijk best naar een fanless voeding gaan kijkn (=duur natuurlijk).

Voor je cpu koelr is het natuuurlik in eerste plaats afhankelijk welke cpu je neemt. Als je een PII/III neemt kan je hem met de koellichamen van tegenwoordig passief koelen, en dat is natuurlijk het stilst. Anders kan je ook eens kijken naar waterkoeling.

Als je een aantal mogelijkheden gevonden hebt, en er nog steeds niet uitkomt post dan even wat je opties zijn en misschien zijn er dan wel twekers die hetzefde materiaal gebruiken en je wat voor-en nadelen kunnen geven :)

veel suc6 in je zoektocht :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
zalman 400W en een zalman 7000CU :)

Verwijderd

[search=stil socket 478]
[google=low noise socket 478 review]
DOC Faq: De beste koeler

Wat betreft voedingen is dit topic bedoeld: Welke voeding heb ik nodig? Deel 8
Neem dan wel eerst gedegen de topicstart door alvorens je vraag daar te posten.

Kortom, maak gebruik van de naslagwerken zoals ook staat beschreven in de forumFaq. In 2 regels je zoekvraagjes neerzetten valt daar namelijk écht niet onder. ;)

Dit topic is gesloten.