Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Telfort GPRS] -> Jullie bevindingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Ik had een Telfort Abbo afgesloten. Deze sim zit nu lekker in mij SPV.

Vorige week drukte ik perongeluk op I-net Explorer en tot mijn stomme verbazig werkte het GPRS i-net.

Ik bedacht me al nou dat zal wel een dikke rekening worden.

blijkt dat dat ook reuze meevalt.

Hebben jullie hier ervaring mee? Wat vinden jullie ervan, de kosten enz?

Post het hier

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Ik weet dat ze wat betreft GPRS op prepay telefoons niet erg consequent zijn; bij de een werkt het wel (vaak zelfs compleet gratis! :?) en bij de ander totaal niet. Officiëel zou het niet moeten werken, maar o.a. uit posts op GoT concludeer ik dat het bij veel mensen wel werkt. De helpdesk van Telfort ontkent dat echter stellig, volgens hen zou de dienst enkel voor mensen met een abonnement beschikbaar zijn...

[ Voor 19% gewijzigd door Zap op 23-11-2004 14:19 ]

#

• Alpha_Mouse
Zap schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:13:
Ik weet dat ze wat betreft GPRS op prepay telefoons niet erg consequent zijn; bij de een werkt het wel (vaak zelfs compleet gratis! :?) en bij de ander totaal niet. Officiëel zou het niet moeten werken, als ik echter hier op GoT lees werkt het bij veel mensen wel. De helpdesk van Telfort ontkent dat echter stellig...
Ik heb een Telfort 400 = Abbo

Ik betaal €1,20 per MB (+/-)

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:40

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Op de website van Telfort is ook te lezen dat GPRS je 1,50 per Mb kost. Als je dus geen speciaal grote sites gaat browsen dan zal het best meevallen.
Zelf kan ik er niet echt over meepraten, ik heb alleen WAP en daar verstuur je geen grote hoeveelheden mee.

Signatures zijn voor boomers.

• Alpha_Mouse
Maasluip schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:16:
Op de website van Telfort is ook te lezen dat GPRS je 1,50 per Mb kost. Als je dus geen speciaal grote sites gaat browsen dan zal het best meevallen.
Zelf kan ik er niet echt over meepraten, ik heb alleen WAP en daar verstuur je geen grote hoeveelheden mee.
Ik zat ook al te kijken inderdaad.... Maar hoe apart is het dat je hier geen (GPRS Abbo) kosten voor betaalt (zoals bij Orange World).

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Telfort heeft een flatrate met GPRS, het kost altijd 1,50 per mb

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 23-11-2004 14:21 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Alpha_Mouse
evilpin0 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:21:
Telfort heeft een flatrate met GPRS, het kost altijd 1,50 mb
Iemand die dus Orange World heeft is dus gek.

Hier betaal je 6 euro p/maand (GPRS Abbo kosten) en dan krijg je 2 MB gratis

3 euro per MB

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:40

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Alpha_Mouse schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:19:
[...]

Ik zat ook al te kijken inderdaad.... Maar hoe apart is het dat je hier geen (GPRS Abbo) kosten voor betaalt (zoals bij Orange World).
Abo kosten zitten in je gewone abonnement al. Als je met een highspeed 56k6 modem van de telefoonlijn gebruik maakt betaal je toch ook niet meer aan de KPN?

Let's face it: Telfort is niet zo gek als sommigen doen voorkomen ;)

Signatures zijn voor boomers.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

1,50 euro per MB

Ik heb de hele dag mn mailbox open staan en in de trein via mn PDA beetje Gotten zonder plaatjes... beetje letten op je datacounter..

al 3 maanden rekening van gehad, laatste maand was 15 mb, dat is dus bijna nix :P

[ Voor 23% gewijzigd door Servowire op 23-11-2004 14:40 ]

met papier mache kun je alles maken!!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Alpha_Mouse schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:08:
Ik had een Telfort Abbo afgesloten.
[b]Zap schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:13:
De helpdesk van Telfort ontkent dat echter stellig, volgens hen zou de dienst enkel voor mensen met een abonnement beschikbaar zijn...[b]
:'(

[ Voor 5% gewijzigd door Servowire op 23-11-2004 14:42 ]

met papier mache kun je alles maken!!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-11 14:51
Ik kan inderdaad bevestigen dat GPRS gratis werkt bij mijn Telfort Prepay maar alleen bij gebruik van WAP. Gewoon http/pop3 verkeer werkt niet. Er staat bij de verbindingsinstellingen dan ook APN: prepay.multimedia vermeldt. Dit lijkt me dus bewust gedaan zodat ook mensen met prepay geld kunnen uitgeven aan het downloaden van ringtones en games.

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
I heb zelf dan zo'n Premiumbell abo. Maar ben echt verbaast tevreden over GPRS via Telfort. Tot nu toe werkt het altijd, snel en is de goedkoopste van allemaal :*)
Pagina: 1