The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
[ Voor 19% gewijzigd door Zap op 23-11-2004 14:19 ]
#
Ik heb een Telfort 400 = AbboZap schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:13:
Ik weet dat ze wat betreft GPRS op prepay telefoons niet erg consequent zijn; bij de een werkt het wel (vaak zelfs compleet gratis!) en bij de ander totaal niet. Officiëel zou het niet moeten werken, als ik echter hier op GoT lees werkt het bij veel mensen wel. De helpdesk van Telfort ontkent dat echter stellig...
Ik betaal €1,20 per MB (+/-)
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Zelf kan ik er niet echt over meepraten, ik heb alleen WAP en daar verstuur je geen grote hoeveelheden mee.
Signatures zijn voor boomers.
Ik zat ook al te kijken inderdaad.... Maar hoe apart is het dat je hier geen (GPRS Abbo) kosten voor betaalt (zoals bij Orange World).Maasluip schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:16:
Op de website van Telfort is ook te lezen dat GPRS je 1,50 per Mb kost. Als je dus geen speciaal grote sites gaat browsen dan zal het best meevallen.
Zelf kan ik er niet echt over meepraten, ik heb alleen WAP en daar verstuur je geen grote hoeveelheden mee.
[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 23-11-2004 14:21 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Iemand die dus Orange World heeft is dus gek.evilpin0 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:21:
Telfort heeft een flatrate met GPRS, het kost altijd 1,50 mb
Hier betaal je 6 euro p/maand (GPRS Abbo kosten) en dan krijg je 2 MB gratis
3 euro per MB
Abo kosten zitten in je gewone abonnement al. Als je met een highspeed 56k6 modem van de telefoonlijn gebruik maakt betaal je toch ook niet meer aan de KPN?Alpha_Mouse schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:19:
[...]
Ik zat ook al te kijken inderdaad.... Maar hoe apart is het dat je hier geen (GPRS Abbo) kosten voor betaalt (zoals bij Orange World).
Let's face it: Telfort is niet zo gek als sommigen doen voorkomen
Signatures zijn voor boomers.
Ik heb de hele dag mn mailbox open staan en in de trein via mn PDA beetje Gotten zonder plaatjes... beetje letten op je datacounter..
al 3 maanden rekening van gehad, laatste maand was 15 mb, dat is dus bijna nix
[ Voor 23% gewijzigd door Servowire op 23-11-2004 14:40 ]
met papier mache kun je alles maken!!
Alpha_Mouse schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:08:
Ik had een Telfort Abbo afgesloten.
[b]Zap schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:13:
De helpdesk van Telfort ontkent dat echter stellig, volgens hen zou de dienst enkel voor mensen met een abonnement beschikbaar zijn...[b]
[ Voor 5% gewijzigd door Servowire op 23-11-2004 14:42 ]
met papier mache kun je alles maken!!