Uitbreiding forum-FAQ's, Moderators etc. Introductie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Het komt mij voor dat bij velen behoefte is om meer te weten over onze moderatoren. Niet alleen bij de huidige maar zeker ook bij de nieuwe gebruikers.

Hoewel op de FP soms wat informatie staat lijkt het me niet onzinnig om in de diverse FAQ's of een apart Wie-is deel op te nemen met de actuele crewleden in het betreffende forum.

I.m.o. komt dit de forumgemeenschap zeker ten goede. Er zullen bijv. zeker minder vraagtekens rijzen bij de gebruikers over de kennis van het betreffende crewlid. Andere vragen worden mogelijk ook al beantwoord. Ook kan men uit de startpost wel enig idee krijgen wie je als gebruiker voor je hebt.

Een voorbeeldje in welke vorm dit gegoten kan worden staat hieronder. Ieder crewlid zal zijn eigen stijl gebruiken en kan daarmee op een eigen manier van denken en doen openbaren.

In deze med werd mijn aanstelling als moderator in het prutzor-forum aangekondigd.

Zoals inmiddels gebruikelijk is geworden wil ik me even voorstellen aan de mensen die mij (nog) niet kennen.

Ik studeer momenteel aan de Universiteit van Lochem Kunsthistorie en verwacht rond mijn 23e levensjaar, dat is over twee jaar, te zijn afgestudeerd.

Goed, hoe is het gekomen dat ik moderator werd? Ik zwerf sinds mei 2002 hier op GoT rond en zoals uit mijn postgedrag blijkt hoofdzakelijk in het prutzor-forum. Kennelijk vielen mijn postings in goede aarde bij de crew en toen er behoefte was aan invulling van een vacature werd ik benaderd.

Hoewel ik geen expert in het daadwerkelijk prutzorren, heb ik aardig wat ervaring door mijn hobby, scheepjes in flessen bouwen. Dat dit behoorlijk wat geduld vereist zal wel duidelijk zijn en dat geduld hoop ik ook te hebben en te gebruiken bij noodzakelijke moderaties.

Ik verwacht van een gebruiker dat hij of zij zich gedraagt naar de regels die op het totale forum van toepassing zijn. Daarnaast zijn er wat forumspecifieke regels waaraan men zich moet houden. Ik voel weinig behoefte met strakke hand gebruikers onder controle te houden maar zal desondanks zo nodig streng maar rechtvaardig ingrijpen.

In deze forumgemeenschap hebben wij allemaal een ding gemeen en dat is de (soms kostbare) hobby de PC.

Heb je problemen in of met een topic, maak een Topic Report, zoek direct contact met mij via ICQ/MSN of stuur een e-mail. Uiteraard zal ik z.s.m. en waarnodig reageren in een topic of op een andere manier.

Tot slot, ik vertrouw erop samen met mijn collega's moderators dit forum als een prettige discussieplaats te behouden.

GoT zijn wij allemaal en ik.... ik ben

Clearance

Het e.e.a. kan vrij snel gerealiseerd worden maar eerst maar de discussie over de wenselijkheid ervan.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich niets mis mee als een mod dat uit eigen beweging doet. Verplicht stellen zie ik geen heil in, men is niet verplicht te verantwoorden waarom iemand een mod is.

Gebruikers zullen toch wel vraagtekens zetten bij modjes waar ze dat zonder introductie ook gedaan hadden. Daar doe je niets aan imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:19

SmartDoDo

Woeptiedoe

Deels is het een leuk idee en kan het een eventuele drempel verlagen :) Imho moet het nimmer verplicht zijn en moet je zoiets overlaten aan de moderator in kwestie, sommigen zijn meer op privacy en afstand gesteld dan anderen ;)

Ik denk dat er best users zijn die me maar een enorme lul vinden, aan de andere kant is het over vrijwel alles met me te praten en dan val ik ook wel weer mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, het spijt me maar ik zie daar dus helemaal niks in. Als je het vrijwillig stelt dan ga je vraagtekens krijgen waarom de ene mod het wel doet, verplicht je het dan is het voor een aantal mensen iets wat ze echt niet leuk gaan vinden. Daarnaast ben ik van mening dat er best wel wat vertrouwen mag zijn zonder dat nieuwe mods zich openbaar moeten gaan verantwoorden waarom zij nou juist mod zijn geworden.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik ben niet erg paranoide over mijn persoonlijke gegevens, in een paar klikken weet je heel van mij, maar zo'n 'voorstel-verhaaltje' zou ik toch met sterke tegenzin schrijven.
Wat ik me hooguit kan voorstellen, is dat er zoiets zou kunnen komen voor de huidige 'felicitatie-threads' in LA, waardoor die ook wat meer informatie bieden, anders dan enkel een rij opsommingen van 'gflctrd..'

Overigens, waarom staat deze thread in Area 61, zo'n voorstel kan volgens mij toch ook wel in LA besproken worden?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Zwerver, zie het niet als een verantwoording want daar zou ik ook scheit aan hebben maar meer als een stukje drempelverlagend feitje :)

Ik vind het idee zo gek nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het geen moer uitmaakt.. neem zwerver als voorbeeld, in 'het vorige topic' bleek al dat sommige mensen bij zijn aanstelling iets hadden van 'WTF?'. Die hadden dat nog wel gehad als hij 2 pagina's met introductie geschreven had hoor..

Daarnaast.. ik zie in het voorbeeld best wel informatie staan die veel mensen liever niet op een forum gooien, het is immers wel een forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

RM-rf schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:14:

Overigens, waarom staat deze thread in Area 61, zo'n voorstel kan volgens mij toch ook wel in LA besproken worden?
daar ben ik het ook wel mee eens, misschien zelfs dat de wat nieuwere mensen daar wat zinnigs over kunnen zeggen aangezien vooral zij 'de doelgroep' zullen zijn denk ik.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
inmiddels overbodig.

[ Voor 84% gewijzigd door Guardian Angel op 23-11-2004 14:23 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:40

André

Analytics dude

Is hier de T.net gallery niet voor ontworpen? Daar kun je je hele verhaal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat de enige mensen die een dergelijke post van een (nieuwe) moderator zouden lezen, ook die mensen zijn waarvoor het niet nodig is om die te lezen. Ik bedoel hiermee dat mensen die weinig op hebben met de crew, zij het omdat ze nieuw zijn, zij het omdat hun topics steeds gelockt worden, zo'n voorstel helemaal niet zullen lezen. Ze hebben wel wat beters te doen.

Voor de vaste, brave gebruikers is het wel leuk om te lezen denkik, maar op de een of andere manier komt dit over als meneer Cohen's "bouw maar een clubhuis". Leuk bedacht, maar het haalt niets uit. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik denk dat je dit niet verplicht moet stellen. Ik zou er in het publieke gedeelte ook niet om zitten te springen al mijn gegevens etc. bloot te geven. Degene die het wil kan het in z'n frontpage profiel prima kwijt denk ik.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

André schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:19:
Is hier de T.net gallery niet voor ontworpen? Daar kun je je hele verhaal kwijt.
Vind ik gevoelsmatig heel wat anders, met de hele FP heb ik namelijk helemaal niets :) Kan me zo voorstellen dat er meerderen zijn die dat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
André schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:19:
Ja, dat weet ik en zei ik al in de startpost. Helaas weten weinigen dit te vinden vrees ik.

en met stupid hierboven.

[ Voor 5% gewijzigd door Guardian Angel op 23-11-2004 14:22 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

A61 -> LA :)

Andre brengt overigens een heel valide punt aan, ik heb een verhaal als in de TS lang in mijn gallerypage gehad, en die kun je na de merge als het goed is eenvoudig bereiken vanaf de forumprofielen :)

* curry684 niet zo moeilijk over z'n privacy ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:16:
Ik denk dat het geen moer uitmaakt.. neem zwerver als voorbeeld, in 'het vorige topic' bleek al dat sommige mensen bij zijn aanstelling iets hadden van 'WTF?'. Die hadden dat nog wel gehad als hij 2 pagina's met introductie geschreven had hoor..

Daarnaast.. ik zie in het voorbeeld best wel informatie staan die veel mensen liever niet op een forum gooien, het is immers wel een forum..
Je kunt natuurlijk als crewlid altijd zelf uitmaken of je post en wat je post. Er is geen verplichting.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guardian Angel schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:26:
Je kunt natuurlijk als crewlid altijd zelf uitmaken of je post en wat je post. Er is geen verplichting.
Wat is concreet je voorstel dan? Moet deze tekst in de FAQ van een forum komen ofzo? Niets staat een mod in de weg om nu al een dergelijke post te maken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Het 'voorstel' is om bij aantreden van een crewlid hem of haar vriendelijk te vragen of hij aan zo'n soort introductie wil meewerken. Dat kan dan in de med worden meegenomen door een link naar de post.

In elk van de fora kan een crewlid zich voorstellen dmv. een extra toevoeging aan de FAQ of in een nieuw soort sticky "wie zijn hier de moderators?".

[ Voor 22% gewijzigd door Guardian Angel op 23-11-2004 14:38 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik snap echt niet wat je hier nu aan hebt? Vraagtekens over de kennis van een nieuwe mod, heb ik soms iets gemist? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

SmartDoDo schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:21:
[...]

Vind ik gevoelsmatig heel wat anders, met de hele FP heb ik namelijk helemaal niets :) Kan me zo voorstellen dat er meerderen zijn die dat hebben.
In de nieuwe template is de integratie al een stuk verder, het onderscheid FP en Forum is dan veel kleiner. Eventueel kan in het tweakers.net menu een linkje komen naar de gallery homepage.

Na de merge heb je zelfs maar 1 plek waar je je gegevens neer kunt zetten, dat zal een mix van de gallery page + myreact zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
DataBeest schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:40:
Ik snap echt niet wat je hier nu aan hebt? Vraagtekens over de kennis van een nieuwe mod, heb ik soms iets gemist? :?
Ik denk het, zeker omdat dit als VOORBEELD wordt gegeven. Ik ben soms weleens nieuwsgierig wat een moderator IRL doet en een ander zal zich afvragen hoe de kennis van de moderator is verkregen.

Stukje belangstelling voor de mensen die zich inspannen een forum te runnen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:44

Pelle

🚴‍♂️

curry684 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:22:
A61 -> LA :)

Andre brengt overigens een heel valide punt aan, ik heb een verhaal als in de TS lang in mijn gallerypage gehad, en die kun je na de merge als het goed is eenvoudig bereiken vanaf de forumprofielen :)

* curry684 niet zo moeilijk over z'n privacy ;)
* Pelle volledig mee eensch is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 22:11

janklp

FortyTwo Capital

Volledig met Guardian Angel eens. Natuurlijk hoef je je hele persoonlijke leven niet te vertellen maar je bent Mod omdat je iets met pc's en dit forum te maken hebt. Dan is het natuurlijk leuk om als 'zwarte' eens te lezen hoe die persoon Moderator is geworden en hoe hij of zij dat bewerkstelligd. Ik vond het persoonlijk best leuk om deze ts eens te lezen.

Zeker bij nieuwe moderators is het dan ook plezierig om eens een introductietje te geven over wat hij of zij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

DataBeest schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:40:
offtopic:
Men is er achter gekomen dat ik eigenlijk helemaal geen kompjoeter heb en maar wat aanpruts :+

Serieus: het idee an sich is leuk. Een 'Wie zijn we / smoeleboek' maar dan voor het forum. Verplicht het het iig niet wat mij betreft: dan gaan er ongetwijfeld mods per direct stoppen. Maar tzt de gallery-info ook over: lijkt me wel ja en een verschil tussen mods en users hoeft er IMHO dan niet te zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach kwaad kan het nooit..

Maak dan ook een draadje waarin nieuwe users zich kunnen voorstellen.. of is dat weer niets?
F_J_K schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:49:
offtopic:
Men is er achter gekomen dat ik eigenlijk helemaal geen kompjoeter heb en maar wat aanpruts :+
offtopic:
je typt dit op je abacus? :P

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:52:
Ach kwaad kan het nooit..

Maak dan ook een draadje waarin nieuwe users zich kunnen voorstellen.. of is dat weer niets?
Een draadje met 119.000 posts met over elke user een stuk biografie/opleiding/hobbies ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

André schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 14:53:
Een draadje met 119.000 posts met over elke user een stuk biografie/opleiding/hobbies ed?
Zoiets ja... waarom niet? Ik bedoel, doelstelling hier is het community gevoel te versterken.. dan moet je users ook de kans geven zich voor te stellen.

Of het nut heeft, of iemand het ooit leest.. wat maakt het uit? Het gaat om het gevoel wat de user er bij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
@ De Generaal
Are you out of your mind?

Ik heb een keer een posting gezien van iemand die dit deed en die werd volledig afgebrand omdat je daar immers kunt reageren. Daarnaast is ikke met André ^^

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, ik heb een gallerylinkje in mijn sig staan en deze is in wezen een mirror van de About BalusC gedeelte op mijn website :)

Voor de rest moeten we maar even wachten tot na de merge, dan is de Tweakers Gallery koppelbaar aan GoT userids en kan iedereen zijn/haar Gallery voor dit soort info gebruiken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

offtopic:
Ach ik weet dat [insert modname] met sucken mod is geworden. Daarvoor hoeft hij niet een gallery te bouwen hoor :Y) :+

Ik zelf ben wel voorstander. Ik vind het ten eerste leuk, ten tweede laat hij zien waarom hij mod/admin is geworden.

Niet iedereen word mod, en ik vind dat je het ook een beetje moet verklaren waarom. Ik zeg niet dat je foto's / naam en adres moet gaan gebruiken, maar eerder inhoudelijke tekst bijv: Wat doe ik in mijn vrije tijd etc.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Introductie alleen voor crew vind ik een beetje raar, een draadje met introducties door zowel crew als user vind ik wel leuk.
Zo wordt de communicatie wat menselijker.

Ja dat is een stuk groter qua volume, maar als het per subforum een draadje is dan valt dat wel mee. Waarschijnlijk zullen ook alleen regelmatige bezoekers de moeite nemen om te posten.
Het enige nadeel is mogelijk wat meer werk voor de mods als het draadje vervuild wordt, maar met die waarschuwingsfunctionaliteit van tegenwoordig zal dat ook wel meevallen.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy vindt het prima.. Opleiding / achtergrond wil ik best posten. Dat ik teveel op GoT zit lijkt me duidelijk :) Persoonlijke info van mij is vast wel te vinden, maar dat post ik voor het overgrote deel liever niet. Straks krijg je de GoT knokploeg echt langs je huis ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
outerspace: Waarom moet dat worden uitgelegd? Het uitzoeken van een crewlid en de reden van bepaalde keuzes is niet iets waar users ook maar iets mee hebben te maken, plus dat het een beetje stom overkomt. Als er dan wat extra's komt, ben ik wel in voor zoiets als justmental voorstelt. Waarom alleen maar interrese opwekken voor crewleden en niet voor je mede forum users?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

DataBeest schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:36:
(...) Waarom alleen maar interrese opwekken voor crewleden en niet voor je mede forum users?
Omdat deze een publieke functie vervullen en buiten een profiel / gallery / fotoboek (á la Fok) iets dit voor tig users nogal onhandelbaar is :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zie geen toegevoegde waarde in grote voorsteldraadjes. Zo staan er in de Hk een aantal opsommingen van personalia/woonplaatsen/huisdieren/favo kleur schoenen die ik echt niet voor mijn lol ga zitten lezen.

Wel zijn t.net gallery's heel leuk en mensen die dit willen kunnen allang dit in hun sig zetten. (let op mijne is niet echt up to date ;) ). En als een nieuw crewlid zich voor wil stellen mag hij gerust een gallery link in de MED/LA/beleidsticky laten opnemen lijkt me.

Je gaat niet (ik niet tenminste :+ ) een draadje doornemen om mensen te leren kennen, je ziet iemand interessant posten en wil dán iets over hem weten. En dan zie je dus al al dan niet de gallery link oid in zijn sig staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Voutloos op 24-11-2004 01:28 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hmm, ik vind het wel een leuk idee. Ik was net ook al mijn profiel op T.net aan het updaten, alleen was ik te lui om een autobiografisch verhaaltje te gaan typen. ;)

Overigens zijn die dingen in de HK die Voutloos noemt inderdaad wel het toppunt van nutteloosheid. Een klein biografietje van hoe je hier terecht bent gekomen is dan mijns inziens veel leuker / interessanter om te lezen. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 22:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

DataBeest schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:36:
outerspace: Waarom moet dat worden uitgelegd? Het uitzoeken van een crewlid en de reden van bepaalde keuzes is niet iets waar users ook maar iets mee hebben te maken, plus dat het een beetje stom overkomt. Als er dan wat extra's komt, ben ik wel in voor zoiets als justmental voorstelt. Waarom alleen maar interrese opwekken voor crewleden en niet voor je mede forum users?
moet was ook een verkeerd woord.

Maar ik neem aan dat sommige users weleens willen weten waarom een modje , een modje is geworden, en waarom hij een modje is geworden.
Ik vind dit zelf wel interessant. Waarom niet een klein stukje info in je gallery?

Maar goed, dit ligt natuurlijk bij de moderators zelf als ze wat info willen typen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

De optie die Voutloos noemt spreekt me nog het meeste aan: een link naar de T.net gallery van een 'vers' crewlid in de MED of LAtopic, als zo'n moderator die dan al heeft. Zo niet, dan is een klein stukje in bv een LA-feli topic ook leuk natuurlijk :)

Het verplicht stellen van een 'wiebenik' (in welke vorm of op welke locatie dan ook) lijkt me geen goed idee: zelfs ook al heeft de crew een 'publieke' functie, men hoeft niet alles van ze te weten :P Ik weet dat er een aantal zijn die zelfs behoorlijk op hun privacy gesteld zijn, en dat hoort gewoon gerespecteerd te worden ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Laatst online: 18:02

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Sterker nog: het oogt bij mij een beetje knullig :)

Wat kan mij het schelen _waarom_ iemand mod is geworden? Zolang hij zijn taken maar goed uitvoert. Als je degene werkelijk beter wilt leren kennen, kan dat prima via mail/irc/icq/msn/jabber :) Dan krijg je ook niet van die 'geforceerde' stukjes.

Een interressanter idee vind ik het om een 'about'-veld te maken in je profile. Dat je gewoon een stukje over jezelf kunt typen a la frontpage, en dat dat onder je profiel wordt getoond (evt. met reacties, maar dat zal wel te veel load zijn).1

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Lars-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Prammenhanger schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:37:Een interressanter idee vind ik het om een 'about'-veld te maken in je profile. Dat je gewoon een stukje over jezelf kunt typen a la frontpage, en dat dat onder je profiel wordt getoond (evt. met reacties, maar dat zal wel te veel load zijn).1
Precies zoals je al zegt: a la frontpage. De FP is een deel van het Tweakers-gebeuren en twee keer dezelfde informatie is vind ik een beetje te veel van het goede. Vooral gezien de aankomende userbase-merge, deze zal er denk ik voor zorgen dat je T.net-profiel gekoppelt wordt aan je GoT-profiel. Daardoor zal een extra veld niet meer nodig zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door -Lars- op 26-11-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 20-09 21:52
Ik zie je al een hele tijd met een grijze nick, wat voor n soort mod ben je?

Ik kan in de FAQ niks vinden over grijze kleurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Silent Thunder schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:25:
[...]

Ik zie je al een hele tijd met een grijze nick, wat voor n soort mod ben je?

Ik kan in de FAQ niks vinden over grijze kleurtjes
Niet mod, hij is een GoT-bejaarde, vandaar grijs ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Is dat zo? Mijn eerste slotje: Welke HDD? O-)

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strak werk hoor, kan er verdorie niets meer posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak gewoon de MyReact zo, dat mensen erop kunnen reageren. Dus gewoon een topicbody eronder hangen.... dan heb je :
- geen ellenlange topics die anderen weer kunnen irriteren
- wel je doel bereikt

Als je interesse in iemand hebt, is het toch de bedoeling dat je naar zijn/haar MyReact gaat geloof ik ? Nou hang daar dan al het gelul over hem/haar gewoon onder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Is op zich een goed idee, alleen zou ik dat dan bij het gecombineerde profiel ná de merge... :) . In de myReact / het GoT profiel vind ik het niet zo passen, in de FP Gallery's / ed is daar al veel meer ruimte voor :) . Dus als die dingen gecombineerd zijn, ontstaat daar een ideaal medium :) .

[ Voor 32% gewijzigd door JHS op 26-11-2004 22:14 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dat is idd het enige waar ik naar nieuwschierig ben wat voor mod ben je :P?

Door Guardian Angel - Friday 26 November 2004 18:55 Normaal staat in deze regel wel wat maar bij jouw ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 20-09 21:52
MicDis schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:20:
[...]

Door Guardian Angel - Friday 26 November 2004 18:55 Normaal staat in deze regel wel wat maar bij jouw ook niet...
topic kan ook gesloten worden zonder een sluitmessage hoor. En wellicht is dat daar gebeurd. En toevallig was GA de laatste user die reageerde.

[ Voor 76% gewijzigd door Silent Thunder op 26-11-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:00
MicDis schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:20:
[...]

Naar mijn weten heeft hij gewoon eindelijk zijn grijze nick. Hij had lange tijd als ondertitel "Eist een grijze nick!!!" en die heeft hij nu gewoon gekregen volgens mij :? - Correct me if I'm wrong :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Euh heren, kan het weer ontopic graag? :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1