Rare strepen of artifacts? probeer eens een grote ventilator (zoals een tafel ventilator tegen je videokaart te laten blazen terwijl je de spellen speelt.
Als je allemaal rare kleuren ziet terwijl je speelt probeer de ventilator vooral op de geheugen chips van je videokaart te blazen.
Als dat helpt: videokaart geheugen wordt te warm.
Bij het plaatje zie ik dat je verkeerde toewijzing hebt voor .exe bestanden, want bij mij kan ik setup wel laten opstarten. Geen idee hoe je het kunt herstellen, misschien moet je ff windows dan opnieuw installeren.
Bij de Bios pagina staat ook hoe je award flash ultilty kunt gebruiken en hoe je dus je BIOS kan flashen.
BIOS resetten = Stroom kabel van je kast eruit en de ronde batterij op je moederbord eruit halen of je kunt een kleine jumper overzetten, maar is priegelen soms.
[Offtopic]
Zelfs met een ping van 200ms had ik al snel je moederbord drivers opgezocht en ff gedownload (met 4kb/s

). De 3.0C kan het niet zijn omdat je een athlon 1700mhz hebt en Duron gaat tot 1400mhz (volgens mij).
[Edit]
Foutbericht in 3 sec opgezocht bij google:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;324767
Het is ook een veelvoorkomend probleem van Windows XP service Pack 2, weet ik dat ook weer, ben alle problemen + oplossingen aan het verzamelen voordat ik overga en handig om mensen te helpen.
p.s. Zoek veel en je vindt veel dingen, enigste probleem is tijd.......
[
Voor 16% gewijzigd door
Archimond op 23-11-2004 21:39
. Reden: Foutberich opgezocht ]