[crash]HP + linksys WPC11

Pagina: 1
Acties:

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb een packard bell laptop met daarbij een linksys WPC11 wireless netwerkkaart. Nu heb ik de drivers geinstalleerd van de CD maar op een willekeurig punt crashed de computer gewoon. Enige wat ik kan doen is de computer uit gooien en weer opnieuw proberen. Laptop zonder NWkaart doet het wel gewoon uren. heb al de nieuwste drivers geprobeerd maar geeft geen ander resultaat.

Netwerkkaart heeft wel altijd gewerkt. Is er iemand met dezelfde of vergelijkbare problemen en heeft hij/zij het opgelost? help

Verwijderd

Hoe oud is de laptop? Welk model is het überhaupt?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 18:01 ]

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 17:38

SpeedBart

Futurama 0wnage

Windows xp, 2k, me of 98?

Al een keer proberen opnieuw te installeren? (windows dan)
Meer drivers toevoegen is meestal niet bevorderlijk voor de werking van een OS...

Crash als in een freeze of in de vorm van een BSOD?

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• snrg_Paco
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-08-2023
Hoe oud is de laptop? Welk model is het überhaupt?

> Laptop is 1 jaar oud. Tis een Packerd Bell E3245. Patches zijn wel geinstalleerd

Windows xp, 2k, me of 98?

> Windows XP home.

Al een keer proberen opnieuw te installeren? (windows dan)
> Windows is opnieuw geinstalleerd en juist daarom loopt het steeds vast.

Meer drivers toevoegen is meestal niet bevorderlijk voor de werking van een OS...

Crash als in een freeze of in de vorm van een BSOD?
> Echt in een freeze. Kan niets meer doen alleen de power knop 3 seconden indrukken zodat de computer opnieuw opstart

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:19
Mischien is er een bios update voor het moederbord van de laptop, of andere drivers voor de pcmcia bus.

Heb je het kaartje al in een andere laptop geprobeerd mischien is het kaartje wel defect.