[XBOX] Multi-lingual games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07-2020
Ik verblijf al enkele jaren in Azie en kom voor vakantie met de kerst terug naar Nederland. Natuurlijk moeten daar ook de nodige kerstcadeautjes voor worden aangeschaft. Ik wil voor een paar neefjes en nichtjes een aantal XBox-spellen kopen, alleen sommige zijn nog behoorlijk jong en anderen hebben niet echt een goeie Engelse taalbeheersing.

Kortom: Ik ben dus op zoek naar spellen waar Nederlandstalige ondersteuning in zitten. Bij toeval heb ik uitgevonden dat in Burnout 3 en Harry Potter & Prisoner of Azkaban, Nederlandstalige opties beschikbaar zijn. DIt geldt natuurlijk niet voor ieder spel en ik kan niet onbeperkt zoeken..

Mijn vraag: Weet iemand spellen buiten deze 2 welke spellen een Nederlandstalige optie hebben, zodat ik wat gerichter spellen kan kopen? Kategorien voor spellen kunnen compleet varieren, aangezien er sportliefhebbers, platformers, fps'ers en boardgamers bij zitten. Elk soort spel valt dus wel aardig in de smaak.

Bedankt voor elke hulp die jullie maar kunnen geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 16:55
Beyond Good and Evil :) Geweldig platformspel van de makers van Rayman :) Zit Nederlandse taal bij :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Timocos schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:17:
Beyond Good and Evil :) Geweldig platformspel van de makers van Rayman :) Zit Nederlandse taal bij :)
Helemaal mee eens dat is het minst gehoorde leukste spel van dat jaar. Helemaal cool, jammer dat ie niet goed verkocht, ondergesneeuwd door andere titels denk ik.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mask
Ok, dan is Beyond Good & Evil dus een spel dat het proberen waard is! :) Thanks!! Iemand nog andere suggesties toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

Cyphax

Moderator LNX
gladiool schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 13:22:
[...]

Helemaal mee eens dat is het minst gehoorde leukste spel van dat jaar. Helemaal cool, jammer dat ie niet goed verkocht, ondergesneeuwd door andere titels denk ik.
Groot voordeel dan weer is dat ie vrij snel in de budgetbak terechtkwam ;)
Ik sluit me ook aan iig bij deze mening(en): Beyond Good & Evil is zeer goed!

Delen uit de FIFA serie werden ook altijd vertaald naar het Nederlands. Need for speed underground 2 is op de PC in ieder geval in het Nederlands te krijgen, ik weet niet of dat ook geldt voor de XBox versie.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mask
Die (NFSU2) koop ik zeker voor mezelf nog wel even, dus daar kom ik wel achter :) Super game!

Trouwens, als mensen nog tips willen over Engelse spellen die echt de moeite waard zijn, ik vond zelf:

- Halo 2
- Burnout 3
- Sims in the City - Urbz
- Spiderman 2
- James Bond 007 - Everything or Nothing at All

Maar ja, dat zijn natuurlijk ook weer de "major" titels.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:27
valt ook wel mee, spiderman 2 en sims in the city?, vervang liever door Fable en Chonicles of the Riddick
Pagina: 1