Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik heb het met Orange.Martijn schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:59:
Komt me bekent voor, heb ik ook met een t610 en een t68i... Dit wel icm T-mobile. KPN simmetje erin en geen problemen meer, maar ik heb het dus ook redelijk vaak...
En ik kan ook niet echt meer gebeld worden
* Atlas gaat morgen maar ff zeiken @ Orange
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Met de telefoon handmatig een verkeerd netwerk selecteren (in dit geval bijvoorbeeld KPN). Dan meteen de telefoon uitzetten. Ongeveer 10 minuten, want de timing is bij de meeste netwerken verschillend.
Dit heeft tot gevolg dat je sessie op de centrale wordt beeindigd en je weer met een verse aanmelding begint.
Dit kan ook fouten met service-smsjes, beltegoedopvragen en andere netwerkgerelateerde fouten verhelpen
Oja, een software/firmware update wil soms wel degelijk helpen met dit soort dingen
[ Voor 8% gewijzigd door sanfranjake op 29-11-2004 10:05 ]
De klantenservice wist dit uiteraard niet
Telfoon doet het dus weer. Scheen een half uitgelogde sessie te zijn
Dat vermoed ik he van die sessie... Ik kan niet in de centrale kijken bij Orange, en blijkbaar hadden ze er bij de helpdesk geen zin in. Als ze je een log willen sturen dan wil ik die ook wel bekijken. Meeste GSM-systemen werken hetzelfde. Gebeurt vaker als je de telefoon een langere periode achter elkaar aan hebt staan.Atlas schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:11:
En ja hoor, de tip van sanfranjake deed het hem
De klantenservice wist dit uiteraard niet
Telfoon doet het dus weer. Scheen een half uitgelogde sessie te zijn
Verwijderd
Ga ik ook maar eens doen dan (dat ander netwerk kiezen en dan aan en uit zetten).
Heb het toestel nu +/- 1 jr. Kreeg hem als gratis vervanging vanwege continue ellende met T68i.
Overigens heb ik in het eerste half jaar dit toestel is ook al 2x teruggestuurd. Toen heeft een "??softwareupdate??" van het netwerk van T-mobile alles opgelost.
Ben eigenlijk wel weer toe aan een nieuwe mobiel. Denk dat het dan toch weer een Nokia wordt, zoveel gezeik gehad afgelopen 2 jr met die SE's.
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:13:
Hmmm heb ik (met T-mobile) ook last van sinds vorige week.
Ga ik ook maar eens doen dan (dat ander netwerk kiezen en dan aan en uit zetten).
Heb het toestel nu +/- 1 jr. Kreeg hem als gratis vervanging vanwege continue ellende met T68i.![]()
![]()
Overigens heb ik in het eerste half jaar dit toestel is ook al 2x teruggestuurd. Toen heeft een "??softwareupdate??" van het netwerk van T-mobile alles opgelost.
Ben eigenlijk wel weer toe aan een nieuwe mobiel. Denk dat het dan toch weer een Nokia wordt, zoveel gezeik gehad afgelopen 2 jr met die SE's in combinatie met T-Mobile.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik kan in een straal van 100 meter van mijn huis nauwelijks bellen en gebeld worden, daarbuiten gaat het wel goed. De TD van Orange is inmiddels op de hoogte en gaat kijken wat er mis is.
Ben beneiuwd