Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een SE t610. Deze heb ik nu een jaartje. Sinds zaterdag heb ik een vaag probleem. Het probleem is als volgt:

Ik probeer iemand te bellen.
Poging 1: tut tut tut (en dat gebeurt 1 keer)
Poging 2: Stilte....
Poging 3: Ik hoor dat de telefoon aan de andere kant over gaat en ik kan gewoon praten.

Inmiddels begint dit gruwelijk irritant te worden. |:(
Ik heb de batterij er al uitgehaald, meerdere telefoonnummers geprobeerd, maar dit alles zonder geluk.

Zou het helpen om de firmware te laten flashen? Op de firmware checklist stond dit probleem namelijk niet. Of heeft iemand anders een oplossing?

Dank alvast :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:09
Komt me bekent voor, heb ik ook met een t610 en een t68i... Dit wel icm T-mobile. KPN simmetje erin en geen problemen meer, maar ik heb het dus ook redelijk vaak...

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Martijn schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:59:
Komt me bekent voor, heb ik ook met een t610 en een t68i... Dit wel icm T-mobile. KPN simmetje erin en geen problemen meer, maar ik heb het dus ook redelijk vaak...
Ik heb het met Orange.

En ik kan ook niet echt meer gebeld worden :X

* Atlas gaat morgen maar ff zeiken @ Orange :r

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik heb zelf als helpdesker gewerkt bij T Mobile USA, en wat wij gebruikers altijd adviseerden was:
Met de telefoon handmatig een verkeerd netwerk selecteren (in dit geval bijvoorbeeld KPN). Dan meteen de telefoon uitzetten. Ongeveer 10 minuten, want de timing is bij de meeste netwerken verschillend.

Dit heeft tot gevolg dat je sessie op de centrale wordt beeindigd en je weer met een verse aanmelding begint.

Dit kan ook fouten met service-smsjes, beltegoedopvragen en andere netwerkgerelateerde fouten verhelpen :)

Oja, een software/firmware update wil soms wel degelijk helpen met dit soort dingen :)

[ Voor 8% gewijzigd door sanfranjake op 29-11-2004 10:05 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
En ja hoor, de tip van sanfranjake deed het hem :)
De klantenservice wist dit uiteraard niet :X

Telfoon doet het dus weer. Scheen een half uitgelogde sessie te zijn :?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Atlas schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:11:
En ja hoor, de tip van sanfranjake deed het hem :)
De klantenservice wist dit uiteraard niet :X

Telfoon doet het dus weer. Scheen een half uitgelogde sessie te zijn :?
Dat vermoed ik he van die sessie... Ik kan niet in de centrale kijken bij Orange, en blijkbaar hadden ze er bij de helpdesk geen zin in. Als ze je een log willen sturen dan wil ik die ook wel bekijken. Meeste GSM-systemen werken hetzelfde. Gebeurt vaker als je de telefoon een langere periode achter elkaar aan hebt staan.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Hmmm heb ik (met T-mobile) ook last van sinds vorige week.
Ga ik ook maar eens doen dan (dat ander netwerk kiezen en dan aan en uit zetten).

Heb het toestel nu +/- 1 jr. Kreeg hem als gratis vervanging vanwege continue ellende met T68i. :( :(
Overigens heb ik in het eerste half jaar dit toestel is ook al 2x teruggestuurd. Toen heeft een "??softwareupdate??" van het netwerk van T-mobile alles opgelost.

Ben eigenlijk wel weer toe aan een nieuwe mobiel. Denk dat het dan toch weer een Nokia wordt, zoveel gezeik gehad afgelopen 2 jr met die SE's.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:13:
Hmmm heb ik (met T-mobile) ook last van sinds vorige week.
Ga ik ook maar eens doen dan (dat ander netwerk kiezen en dan aan en uit zetten).

Heb het toestel nu +/- 1 jr. Kreeg hem als gratis vervanging vanwege continue ellende met T68i. :( :(
Overigens heb ik in het eerste half jaar dit toestel is ook al 2x teruggestuurd. Toen heeft een "??softwareupdate??" van het netwerk van T-mobile alles opgelost.

Ben eigenlijk wel weer toe aan een nieuwe mobiel. Denk dat het dan toch weer een Nokia wordt, zoveel gezeik gehad afgelopen 2 jr met die SE's in combinatie met T-Mobile.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ook goed :D :7

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Okeej bij nader inzien doet hij het dus toch niet goed :X
Ik kan in een straal van 100 meter van mijn huis nauwelijks bellen en gebeld worden, daarbuiten gaat het wel goed. De TD van Orange is inmiddels op de hoogte en gaat kijken wat er mis is.

Ben beneiuwd :)

Pagina: 1