Ik wil graag Windows XP Pro opnieuw installeren. (omdat heel mijn computer de hele tijd vastloopt) Maar als tijdens de installatie (net nadat ie daarmee begonnen is) de pc opnieuw moet worden opgestart dan krijg ik ineens een blauw scherm met de foutmelfing STOPFOUT. session3_initialization_failed, 0x0000006F (0xC000012F, 0x00000000 etc...
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Ik wil gewoon win XP pro opnieuw installeren en mijn HD mag helemaal wissen. Kan iemand mij vooruit helpen want ik kan mijn opdrachten voor school niet maken
(p.s. Ik heb ook een cd van win2000 die ik erop zou kunnen zetten, maar dat kan dus niet omdat ie zegt dat dat een oudere versie is t.o.v. xp)
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Ik wil gewoon win XP pro opnieuw installeren en mijn HD mag helemaal wissen. Kan iemand mij vooruit helpen want ik kan mijn opdrachten voor school niet maken
(p.s. Ik heb ook een cd van win2000 die ik erop zou kunnen zetten, maar dat kan dus niet omdat ie zegt dat dat een oudere versie is t.o.v. xp)