Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:39
Haay :w

Ik heb nu een Nex IIe, maar ik heb redelijk wat problemen met livesets. Ik luister eigenlijk alleen maar livesets en vaak komt het voor dat de tijd na 60 of 70 minuten de helemaal upgefucked wordt. Opeens zegt hij dat de set 300 minuten doet, en dan wordt het meteen kansloos om naar een bepaalde stuk/tijd te skippen.
Dat brengt me meteen op het volgende probleem. Als de tijd goed wordt weergegeven, en ik wil naar een stukje skippen. Duurt het een hele tijd voordat ik er ben. Omdat het doorspoelen niet echt opschiet.

De livesets cutten wil ik niet, omdat: 1. de liveset juist zo relext is dat het allemaal lekker overloopt 2. Er nooit een cue file bij zit.

Zijn er mp3 spelers die hier geen moeite mee hebben en waar je makkelijk en snel kan doorspoelen?

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat doorspoelen met de iPod(mini) zo gepiept is en heel goed en simpel werkt. Hoe dat bij andere mp3 spelers zit weet ik helaas niet.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:36
Firmware update al geprobeerd?

|>

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Ook de Creative Zen spoelt erg snel door lange nummers heen.
Ik luister zelf ook vaak live-sets dus ik ken het probleem. Maar je bent zo bij het deel waar je verder wilt luisteren. Hij begint traag te spoelen, maar naarmate je langer spoelt, spoelt hij ook sneller. Erg makkelijk!

...Make every cut count, even if it is one frame...

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik neem aan dat je een flashplayer zoekt, aangezien je huidige speler dat ook is? De spoelsnelheid van m'n iRiver H340 valt iig aardig tegen, da's wel een nadeel voor livesets. Heb er zelf niet zoveel last van, maar hopelijk gaat het ooit nog eens sneller met nieuwe firmware. O-)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:13

lolo_konijn

huppel de huppel

Mijn iAudio M3 kan met 64x spoelen in een nummer.

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Pagina: 1